Analist Servicii Client - limba franceza

RENAULT TECHNOLOGIE ROUMANIE

30-01-2011 | EXPIRA LA 05-02-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Tratarea fiselor de incident client emise de consilierii tehnici din reţeaua filialelor europene;
- Gestionarea cheltuielilor în garanţie cu respectarea drepturilor clientului;
- Validarea din punct de vedere tehnic al solicitărilor de schimbare a pieselor;
- Coordonarea asistentei tehnice a platformei în caz de necesitate;
- Coordonarea acţiunilor cu serviciul relaţii clienţi din perimetrul sau de responsabilitate pentru tratarea litigiilor client (tehnice si comerciale);
- Informarea filialelor europene despre incidentele în garanţie.


CERINTE

- Absolvent studii superioare tehnice - Autovehicule rutiere, mecanica sau electronica;
- Experienta in activitatea de service sau atelier auto;
- Limba franceza si engleza - nivel avansat (vocabular tehnic);
- Bune cunostinte a pachetului Microsoft Office;
- Capacitate de analiza si sinteza, spirit organizatoric;
- Capacitate de lucru in echipa;
- Buna comunicare cu tehnicienii din reţeaua service;
- Uşurinţa în conversaţia telefonica;
- Cunoştinţe privind tehnicile de reparaţie auto si instrumentele de diagnostic.


DESCRIEREA FIRMEI

Renault Technologie Roumanie este noul centru de dezvoltare si cercetare in domeniul ingineriei Renault. Prezent in 118 tari si reprezentand prima marca europeana, Renault este astazi al patrulea constructor mondial prin alianta cu Nissan.
Viitorilor angajati le oferim oportunitatea de a evolua profesional, de a se forma pe parcursul carierei si de a lucra intr-o companie cu un mediu de lucru placut.