Analist Servicii Client - limba franceza

RENAULT TECHNOLOGIE ROUMANIE

26-12-2010 | EXPIRA LA 01-01-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Tratarea fiselor de incident client emise de consilierii tehnici din reteaua filialelor europene;
- Gestionarea cheltuielilor in garantie cu respectarea drepturilor clientului;
- Validarea din punct de vedere tehnic al solicitarilor de schimbare a pieselor;
- Coordonarea asistentei tehnice a platformei in caz de necesitate;
- Coordonarea actiunilor cu serviciul relatii clienti din perimetrul sau de responsabilitate pentru tratarea litigiilor client (tehnice si comerciale);
- Informarea filialelor europene despre incidentele in garantie.


CERINTE

- Absolvent studii superioare tehnice - Autovehicule rutiere, mecanica sau electronica;
- Experienta in activitatea de service sau atelier auto;
- Limba franceza si engleza - nivel avansat (vocabular tehnic);
- Bune cunostinte a pachetului Microsoft Office;
- Capacitate de analiza si sinteza, spirit organizatoric;
- Capacitate de lucru in echipa;
- Buna comunicare cu tehnicienii din reteaua service;
- Usurinta in conversatia telefonica;
- Cunostinte privind tehnicile de reparatie auto si instrumentele de diagnostic.


DESCRIEREA FIRMEI

Renault Technologie Roumanie este noul centru de dezvoltare si cercetare in domeniul ingineriei Renault. Prezent in 118 tari si reprezentand prima marca europeana, Renault este astazi al patrulea constructor mondial prin alianta cu Nissan.
Viitorilor angajati le oferim oportunitatea de a evolua profesional, de a se forma pe parcursul carierei si de a lucra intr-o companie cu un mediu de lucru placut.