Job expirat
- Tratarea fiselor de incident client emise de consilierii tehnici din reteaua filialelor europene
- Gestionarea cheltuielilor in garantie cu respectarea drepturilor clientului
- Validarea din punct de vedere tehnic al solicitarilor de schimbare a pieselor
- Coordonarea asistentei tehnice a platformei in caz de necesitate
- Coordonarea actiunilor cu Serv relatii clienti din perimetrul sau de responsabilitate pentru tratarea litigiilor client (tehnice si comerciale)
- Informarea filialelor europene despre incidentele in garantie
- Absolvent studii superioare tehnice - Autovehicule rutiere, mecanica sau electronica;
- Experienta in activitatea de service sau atelier auto;
- Limba franceza si engleza - nivel avansat (vocabular tehnic pentru conversatie)
- Bune cunostinte a pachetului Microsoft Office;
- Capacitate de analiza si sinteza, spirit organizatoric;
- Capacitate de lucru in echipa;
- Buna comunicare cu tehnicienii din re??eaua service
- Usurinta in conversatia telefonica
- Cunostinte privind tehnicile de reparatie auto si instrumentele de diagnostic ;
Companie multinationala din domeniul resureslor umane, noi suntem cei care iti oferim solutiile juste adaptate nevoilor tale.