Analist servicii

Cosmote Telecommunications

31-03-2014 | EXPIRA LA 30-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Analizeaza, interpreteaza si prezinta informatiile necesare conceperii, definirii, lansarii dar si monitorizatii performantei pentru produsele si serviciile din segmentul rezidential, in vederea atingerii obiectivelor companiei.

RESPONSABILITĂŢI:
• Realizeaza rapoarte si prezentari (zilnice, saptamanale, lunare, la cerere) relationate cu evolutia utilizatorilor din segmentul rezidential;
• Analizeaza si interpreteaza datele privind segmentul rezidential, vizavi de produsele/serviciile companiei;
• Este responsabil cu monitorizarea pietei de telecomunicatii din Romania, respectiv a celei europene si nu numai; caută şi furnizează informaţii pentru analiza pietei si a produselor;
• Elaboreaza propuneri pentru noi analize/ imbunatatiri in cadrul activitatii deja existente;
• Interactioneaza cu structura de Managementul Produsului Romania pe zonele de dezvoltare, implementare si monitorizare a produselor/serviciilor;
• Interactioneaza cu persoane din cadrul altor structuri ale companiei, Deutsche Telekom sau OTE Groups pe teme de raportare sau monitorizare segement rezidential;
• Este principalul element de legatura al structurii de Managementul Produslui Romania cu alte structuri specifice referitor la probleme de raportare pentru segmentul rezidential;
•Responsabil pentru realizarea prezentarilor de produs atat pentru uz intern cat si extern (ex: pagini web produs, ANCOM, etc).


CERINTE

• Studii Superioare (Marketing/ Cibernetica/ / Telecomunicaţii sau domenii conexe);
• Cunoasterea pietei de telecomunicatii din Romania, incluzand: tendinte in piata, cerintele consumatorilor, tehnologii;
• Experienta in lucrul cu baze de date – nivel avansat;
• Cunostinte de analiza afacerii;
• Cunoasterea pachetului Microsoft Office, Excel, PowerPoint si Project (Planner) la nivel avansat;
• Cunostinte avansate de limba engleza scris/ vorbit;
• Capacitate de analiza, sinteza, interpretare si planificare;
• Capacitate de organizare si prioritizare;
• Orientare spre detalii;
• Cunostintele de modelare financiara – constituie un avantaj;
• Orientare către rezultate


DESCRIEREA FIRMEI

COSMOTE Romania, member of the Greek-based COSMOTE Group, was launched in December 2005 with the purpose of making mobile telephony accessible to all Romanians. COSMOTE Romania is committed to changing the mobile communications landscape for the benefit of the Romanian consumer by offering competitive services at the most affordable and accessible tariffs. Sharing COSMOTE Greece corporate philosophy, COSMOTE Romania brings to the Romanian market the Group s vision, creativity, commitment and customer centric philosophy. COSMOTE today has the widest presence in South Eastern Europe in mobile telephony, offering its customers clear benefits, quality of service and value for money. COSMOTE Romania is committed to bringing the same level of satisfaction and success to the Romanian market. The company s management team consists of highly qualified experts from the mobile telecommunications industry and key executives from Greece and Romania instilling wealth of technical, commercial and brand development knowledge. COSMOTE Romania is one of the most active employers on the market, expanding its team by 50% from 400 in December 2005 to 600 at the end of August 2006. Under the slogan - Together We Grow- , COSMOTE Romania s employee philosophy is focused on combined professional development and company growth, teamwork, innovation and enthusiasm. For more information, please access www.cosmote.ro.