Analist programator_Sisteme de CRM

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

02-03-2015 | EXPIRA LA 01-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Raspunde de intretinerea, configurarea si dezvoltarea sistemelor de aplicatii pentru zonele functionale sau geografice asignate ale organizatiei pentru a asigura operarea optima a acestora si a sprijini astfel procesul general de business.

RESPONSABILITĂŢI:
o Se ocupa de analiza si proiectarea sistemelor, asigurandu-se ca solutiile concepute sa respecte cerintele specificate de beneficiari;
o Participa la configurarea si dezvoltarea aplicatiilor solicitate pentru a asigura furnizarea si implementarea solutiilor care sa raspunda cerintelor tehnice, organizationale si de business specificate;
o Raspunde de integrarea solutiei livrate in sistemele operationale existente pentru a asigura compatibilitatea noii aplicatii, operarea optima a acesteia si utilizarea ei eficienta si operativa;
o Monitorizeaza eficienta functionarii diferitelor sisteme de aplicatii informatice pentru a identifica potentialele aspecte critice si a formula solutii adecvate care sa imbunatateasca timpul de raspuns si disponibilitatea acestora;
o Deruleaza activitati legate de stabilizarea, standardizarea si optimizarea sistemelor de aplicatii ale companiei pentru a garanta functionarea corespunzatoare, exacta si eficienta a acestora;
o Efectueaza lucrarile de intretinere a sistemelor de aplicatii informatice, raspunzand cererilor de modificare sau imbunatatire, pentru a optimiza utilizarea acestora
o Se ocupa de analiza si producerea documentatiei specifice, asigurandu-se ca solutiile concepute respecta cerintele specificate de beneficiari;
o Participa la investigarea bug-urilor de aplicatie si gasirea de solutii pentru ridicarea lor, cu scopul de a asigura furnizarea si implementarea unei solutii care sa raspunda cerintelor tehnice, organizationale si de business specificate;
o Raspunde de testarea modulelor dezvoltate (unit test) pentru a asigura compatibilitatea noii aplicatii, operarea optima a acesteia si utilizarea ei eficienta si operativa.


CERINTE

o Studii superioare – profil informatic (Cibernetica, Statistica si Informatica Economica, Automatica si Calculatoare, Informatica).
o 1-2 ani experienta in domeniu.
o Cunostinte de Oracle SQL, PL/SQL – nivel mediu;
o Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
o Bune abilitati de comunicare;
o Orientare catre rezultate;
o Orientare catre client;
o Bune abilitati de analiza si sinteza;
o Lucru in echipa.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.