Analist programator - Enterprise Business Intelligence Romania

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

18-08-2016 | EXPIRA LA 17-09-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre: Manager Enterprise Business Intelligence Romania / Directia Executiva Tehnologie si Informatie Romania
Localitate: Bucureşti

SCOP: Răspunde de dezvoltarea și întreținerea sistemelor de aplicații Business Intelligence, de raportari si analize ale datelor solicitate de clientii interni, in vederea asigurarii unei utilizari optime a datelor şi a sprijini alinierea acestora la cerinţele procesului de business. Participă în proiecte de implementare a unor sisteme/ aplicaţii noi si in proiecte de extindere, upgrade sau interfatare a sistemelor/ aplicaţiilor deja existente, astfel incat sa creeze premizele unei colaborari cat mai eficiente cu clientii interni.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Analizează, proiectează, dezvoltă şi implementează soluţii de raportare şi aplicaţii eficiente în scopul de a raspunde cat mai bine cerinţelor de business;
•Configurează şi instalează noi produse de Business Intelligence pe serverele alocate;
•Gestionează userii şi performanţa pe sistemele de Business Intelligence;
•Participă la activitatile de prelucrare a datelor si de generare de rapoarte;
•Cunoaste si studiaza modelul de date ale companiei si semnificatia datelor, astfel incat sa poata oferi solutii care sa raspunda solicitarilor din business;
•Respectă procedurile ITG (Information Technology Governance) în vigoare;
•Contribuie la integrarea soluțiilor livrate în sistemele operaționale existente pentru a asigura compatibilitatea acestora cu aplicațiile existente, operarea optimă și utilizarea lor eficientă și operativă;
•Efectuează activităţi de întreținere şi suport a sistemelor/ aplicaţiilor pentru asigurarea funcţionării cu respectarea indicatorilor KPI agreaţi în SLA;
•Monitorizează eficiența funcționării sistemelor/ aplicațiilor din zona de responsabilitate pentru a identifica proactiv potențialele probleme și a oferi soluții adecvate în vederea îmbunătățirii timpului de răspuns și disponibilității acestora;
•Analizează şi soluţionează operativ bug-uri, incidente şi probleme urmărind încadrarea în termenele stabilite prin SLA;
•Solicită la furnizori suport tehnic când este necesar şi le acordă suport în derularea activităţilor de soluţionare;
•Participă în proiecte de implementare a unor sisteme/ aplicaţii noi, proiecte de extindere, upgrade sau interfatare a sistemelor/ aplicaţiilor existente, specifice Business Intelligence;


CERINTE

Studii:
•Studii superioare, preferabil în domeniul IT;
•Cursuri de specialitate în domeniul IT (în cazul în care are studii superioare în alt domeniu în afara de IT).

Experienţa în muncă:
•Minim 2 ani de experienţă în implementarea, dezvoltarea, configurarea şi întreţinerea sistemelor informatice;
•Experienta în domeniul Business Intelligence constituie un avantaj;
•Experienţa în telecomunicații reprezintă un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Cunoştinţe tehnice (PL/SQL, Oracle RDBMS, OLAP, Data Warehouse, Unix, batch commands) – nivel mediu;
•Bune abilităţi de comunicare;
•Orientare catre client;
•Orientare catre rezultate;
•Deschis schimbărilor;
•Capacitate de colaborare şi lucru în echipă;
•Bune abilitati de planificare si organizare;
•Bune abilitati de analiza si sinteza;
•Capacitate de respectare a angajamentelor asumate;
•Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;
•Limba engleză – nivel mediu;
•Cunostinte de utilizare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Visio; Microsoft Projects, Internet, Outlook) – nivel avansat


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.