Analist Logistica - KPI/Controller

Persons

27-03-2017 | EXPIRA LA 26-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Recrutam pentru unul dintre clientii nostri, o companie de top din industria FMCG, doi Analisti Logistica cu minim 1-2 ani experienta in domeniu.

Unul dintre viitorii colegi (Analist Logistica – KPI) se va ocupa de:

Coordonarea activitatii de culegere si prelucrare a datelor privind indeplinirea KPI individuali si de echipa stabiliti in cadrul mecanismului de bonus la nivelul companiei;
Crearea si intretinerea bazelor de date referitoare la activitatea personalului din logistica in scopul eficientizarii resursei si determinarii unor costuri optime corelate cu oferta;
Asigurarea activitatii de raportare la nivelul departamentului de Logistica;
Analizarea si prelucrarea datelor furnizate de sistemele informatica (ERP si WMS);
Raportarea periodica privind statusul de indeplinire KPI actual;
Participarea activa la implementarea, monitorizarea si optimizarea mecanismului de aplicare a sistemului de bonusare;
Celalalt viitor coleg (Analist Logistica – Controller) se va ocupa de:

Analizarea si optimizarea costurilor si principalilor indicatori de performanta ai activitatii logistice la nivelul entitatilor companiei;
Documentarea principalelor procese logistice in scopul ofertarii de servicii dedicate partenerilor companiei;
Calcularea si analizarea principaliilor KPI’s ai activitatii logistice definiti la nivelul entitatilor teritoriale;
Analizarea lunara a costurilor aferente personalului din logistica (structura de ore), cheluielile legate de combustibil, kilometri efectuati, diferente de inventar si rentabilitatea rutelor;
Elaborarea tarifelor logistice/ ofertelor pentru clienti 3PL si administreaza contractele logistice;
Raportarea zilnica privind stocul de marfa, localizarea si activitatea depozitului;


CERINTE

Studii superioare absolvite (de preferat economice);
Bune cunostinte de operare MS Office (nivel mediu-avansat de Excel);
Carnet de conducere categoria B – disponibilitate de deplasare si/sau relocare temporara;
Capacitate de analiza si procesare date;
Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;
Orientare catre rezultat;
Integritate si flexibilitate;


BENEFICII OFERITE

Salariu atractiv;
Tichete de masa;
Bonusuri in functie de performante;
Abonament la clinica medicala privata;
Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul companiei;


DESCRIEREA FIRMEI

Persons este o agentie integrata de resurse umane, infiintata la sfarsitul anului 2015 de catre o echipa de antreprenori cu experienta in mediul de business.

Start-up inteligent, pozitiv si inovator, echipa noastra si-a propus sa revitalizeze modul in care interactionam ca specialisti in resurse umane, atat cu angajatorul, cat si cu potentialul candidat.

Echipa noastra furnizeaza servicii integrate de:
• Recrutare si selectie de personal; Executive Search
• Administrare de personal si Salarizare
• Leasing de personal
• Consultanta in resurse umane
• Centru de evaluare de personal
• Outplacement