Analist Financiar: Raportare si Monitorizare Procese

ROMTELECOM

22-03-2013 | EXPIRA LA 21-04-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigură colectarea, prelucrarea, analiza, interpretarea datelor, colaborând cu departamentele interne de vânzări, facturare, design de produs, marketing, presales, cu alte departamente externe direcţiei (Financiar, Buget, Strategie, IT, Retail);
• Participă la realizarea previziunilor pentru perioada următoare si pe termen lung, pentru venituri şi cheltuieli, bazate pe analiza realizărilor din etapele anterioare, a perspectivelor de dezvoltare, precum şi a analizei specificului activităţii direcţiei;
• Efectueaza rapoarte financiare periodice (lunare, trimestriale, semestriale şi anuale) solicitate de către conducerea direcţiei, departamentele externe şi ANCOM;
• Analizeaza profitabilitatea serviciilor din portofoliul direcţiei, analizeaza evoluţia principalilor indicatori financiari comparativ cu valorile din business plan-ul aprobat;
• Actualizeaza business plan-ul lunar – venituri si OPEX - realizările pe lunile anterioare şi estimările pentru perioada următoare;
• Efectueaza rapoarte solicitate de ANCOM referitoare la activitatea direcţiei, se asigură că respectă termenele şi cerinţele ANCOM;
• Analizeaza impactul determinat de modificarea tarifelor asupra veniturilor ROMTELECOM, ca urmare a deciziilor ANCOM sau a negocierilor cu anumiţi operatori;
• Identifică şi investighează problemele legate de veniturile şi cheltuielile direcţiei cu departamentele financiare; alege din metodologia acceptată modalitatea de abordare şi recomandă alternative;
• Asigură prezentarea rapoartelor finale conform instrucţiunilor primite pe cale ierarhică sau de la managementul financiar / entităţile externe; obţine aprobare pentru transmiterea rapoartelor;
• Urmăreşte ca procesele în care este participant să se desfăşoare eficient şi efectiv, foloseşte resursele necesare, rezolvă sau recomandă rezolvarea conflictelor de priorităţi;
• Face recomandări, vine cu idei despre îmbunătăţirea proceselor.


CERINTE

• Studii superioare în domeniul economic / matematic;
• Cel putin 3 ani experienţă în domeniu corespunzător cu cerinţele acestui post.
• Abilităţi de lucru cu baze de date; cunostintele de Excel, nivel avansat, constituie un avantaj;
• Abilitatea de a consolida, analiza, interpreta şi prezenta raportări şi situaţii financiare complexe şi/sau previziuni;
• Abilitatea de a planifica, implementa şi administra informaţii financiare şi sisteme de control;
• Cunoaşterea principiilor, proceselor şi standardelor pentru analiză şi raportare financiară integrată;
• Cunoştinţe de limba engleză (pentru raportare şi explicaţii către managementul superior).


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...