ANALIST FINANCIAR - COMPANIE DEZVOLTARE SOFTWARE

ABC Human Capital

18-10-2011 | EXPIRA LA 17-11-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obiective:
Coordoneaza stabilirea obiectivelor financiare si de afaceri ale companiei pe termen lung si scurt, in concordanta cu asteptarile actionarilor, ia parte la definirea strategiilor de succes, care sa asigure o crestere constanta, realizeaza analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri si asigura compatibilitatea cu obiectivele de afaceri pe termen lung, asigura standarde inalte in contabilitate si raportare.
Responsabilitati:
• Stabileste obiectivele financiare si de afaceri ale companiei pe termen lung si scurt, pe baza evaluarilor externe, realizate la nivelul industriei de profil si a asteptarilor minimale in ceea ce priveste profitul pe investitie pe piata bursiera;
• Participa la dezvoltarea strategiei Companiei, inclusiv identificarea oportunitatilor de crestere in cadrul si in afara industriei, stabilirea prioritatilor legate de piete si produse in vederea extinderilor viitoare, identifica obiectivele de achizitii;
• Coordoneaza eforturile de restructurare la nivel de companie pentru a permite organizatiei sa urmeze strategiile definite;
• Se asigura ca fiecare initiativa legata de o anumita marca se aliniaza strategiilor companiei privind marca/categoria respectiva;
• Realizeaza analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri si ofera consiliere financiara directorilor din alte departamente;
• Asigura eficienta lantului de aprovizionare, de la unitatea de productie pana la consumatorul final, optimizeaza costurile in cadrul departamentelor de productie, logistica si comert;
• Analizeaza cheltuielile de marketing si comert, eficienta capitalului de lucru, proiectele de crestere a capacitatii logistice si de productie;
• Colaboreaza cu departamentul comercial pentru a asigura cresterea constanta a afacerii, cu beneficii reciproce;
• Urmareste rezultatele reale, comparativ cu cele estimate, trage concluzii si face recomandari menite sa corecteze situatia;
• Coordoneaza analizele referitoare la concurenta, elaboreaza viziuni ample de afaceri si, pe baza structurii competitorilor, modelelor de afaceri, strategiilor, punctelor tari si slabe, generatoarelor de lichiditati, etc., anticipeaza urmatoarele actiuni si recomanda modificari sau consolidari ale strategiilor companiei;
• Realizeaza analize macroeconomice si analize referitoare la industria de profil si identifica tendintele care pot fi luate in considerare in planificarea afacerii;
• Asigura standarde ridicate in contabilitate si raportare, precum si conformitatea cu legislatia locala si internationala;
• Asigura un mediu constant de control;
• Asigura finantare eficienta a operatiunilor si investitii profitabile ale surplusului de lichiditati;
• Asigura comunicarea eficienta cu pietele bursiere;
• Se implica in proiectele de achizitii


CERINTE

Experienta necesara:
• Studii superioare, in Finante, Contabilitate, Administratie Publica sau alte domenii economice.
• Abilitati generale de operare pe computer (MS Office, Access);
• Cunoasterea limbii engleza
Profil:
• Capacitatea de identificare a tendintelor macro si micro economice, identificarea oportunitatilor importante si dezvoltarea strategiilor care schimba regulile jocului in favoarea organizatiei;
• Puternice aptitudini analitice, capacitatea de a crea structuri si sisteme de succes, organizationale si la nivel de companie;
• Capacitatea de a integra mari volume de informatii, de concentrare asupra elementelor care genereaza succesul si luarea deciziilor in conditii de presiune a timpului;
• Capacitatea de a fi la curent cu evolutiile din domeniul Finantelor, precum si de a intelege ceea ce se petrece in domeniile non-financiare colaterale;
• Abilitati puternice de munca in echipa, capacitatea de a comunica in cadrul organizatiei in mai multe limbi straine cu persoane avand variate formatii profesionale.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!