Analist Financiar

Confidential

01-01-2012 | EXPIRA LA 31-01-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Introduce datele financiare in situatiile companiei.
Monitorizeaza si raporteaza situatia lichiditatilor pentru planificarea operatiunilor.
Preia documentatia de la agentii comerciali si verifica daca aceasta corespunde normelor in vederea introducerii datelor si procesarii informatiilor. In situatia in care documentatia nu este completa/corecta sesizeaza agentul comercial si ii returneaza documentatia spre completare/corectare.
Intocmeste documentatia si monitorizeaza gestiunea mijloacelor de joc si a fondurilor de numerar operationale specifice. Verifica inventarele de obiecte si numerar si raporteaza periodic situatiile specifice.
Intocmeste documentele de contabilitate primara, ordinele de plata catre furnizori, mentine relatia operationala cu banca.
Verifica daca produsele/serviciile facturate sunt livrate corespunzator, precum si daca emiterea comenzii a fost facuta de persoana autorizata, clasifica facturile conform normelor interne.
Cauta furnizori performati de produse si servicii necesare companiei.
Verifica inventarele in depozitul si custodiile firmei.
Realizeaza legatura operationala cu departamentul Contabilitate, sau cu prestatorul de servicii autorizat.
Participa la elaborarea normelor interne pe profil si propune directii de control pentru verificarea indeplinirii normelor de catre angajati.
Se informeaza despre modificarile legislative si de procedura specifice si le aduce la cunostinta Administratorului si a personalului, pe liniile specifice de activitate
Stabileste bugetul activitatii de monitorizare financiara in colaborare cu celelate departamente
Tine legatura cu furnizorii de produse si servicii
Inregistreaza, pregateste si monitorizeaza corespondenta specifica.
Indeplineste alte activitati de secretariat


CERINTE

Varsta: 25-60 ani;
Absolvent de studii superioare economice
Cunostinte avansate – MS Office,
Cunostinte avansate de limba engleza
Spirit intreprinzator;
Persoana integra, atenta, disponibila si de incredere;
Abilitati de comunicare si relationare;
Capacitati organizatorice si de planificare;
Spirit de echipa;
Orientat catre rezultate.