Analist de afaceri - Suport Tehnic Aplicatii

Telekom Romania Communications S.A.

08-07-2016 | EXPIRA LA 07-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Analizeaza solutiile tehnice livrate pentru testare, defineste strategia de testare a aplicatiilor IT aferente livrarii si mentenantei serviciilor fixe si mobile, din punct de vedere tehnic, monitorizeaza desfasurarea activitatilor de testare tehnica si managementul erorilor aferente aplicatiilor IT, astfel incat sa asigure nivelul de calitate si executie al functionalitatilor acestora, in conformitate cu specificatiile tehnice.

RESPONSABILITĂŢI:

 Colaboreaza cu echipele IT responsabile cu definirea si dezvoltarea de solutii IT si defineste strategia de testare tehnica a aplicatiilor IT;
 Furnizeaza proactiv expertiza altor zone din IT, prin activitatile specifice pe care le presteaza pentru acestea;
 Asigura suport la nivel avansat pentru echipele din cadrul departamentului /diviziei si colaboreaza strans cu acestea in ceea ce priveste solutiile tehnice livrate in testare si productie;
 Asigura suport la nivel avansat pentru echipele din cadrul departamentului /diviziei si colaboreaza strans cu acestea in ceea ce priveste definirea de solutii temporare pentru diminuarea impactului defectelor aplicatiilor IT in desfasurarea activitatii utilizatorilor acestora;
 Raporteaza defectele de aplicatii sau de solutie identificate in cadrul activitatii de management al erorilor aferente aplicatiilor IT;
 Monitorizeaza erorile si defectele aparute pe mediile de testare si productie, coreleaza informatiile si asigura suport in definirea planurilor de testare;
 Comunica cu prestatorii de servicii externi pentru aplicatiile IT gestionate cu scopul asigurarii functionalitatii acestora in parametrii tehnici specificati;


CERINTE

Studii:
 Absolvent de studii superioare - profil informatic.

Experienţa în muncă:
 Minim 2 ani de experienta intr-o pozitie similara;
 Experienta in executia de activitati cu profil informatic reprezinta un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
 Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
 Bune cunostinte despre procesele si portofoliul de business;
 Cunostinte solide despre aplicatiile IT gestionate si solutiile tehnice implementate in cadrul acestora;
 Gandire analitica;
 Capacitate de sinteza;
 Orientare catre client;
 Orientare catre rezultate;
 Excelente abilitati de comunicare si prezentare;
 Bune abilitati de planificaresi organizare.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.