Analist de afaceri Geo-Marketing

Telekom Romania Communications S.A.

13-01-2016 | EXPIRA LA 12-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvolta si intretine baza de date fixe si mobile pentru aplicatia MapInfo: analizeaza datele interne ale Companiei la nivel regional (clienti, produse, resurse tehnice, instalari, deconectari), precum si datele externe (competitie, informatii macroeconomice, dezvoltari locale etc)
Foloseste aplicatia MapInfo pentru a crea harti digitale detaliate care vor fi folosite in analizele comerciale si ca input in definirea strategiei comerciale a Companiei, atat pentru telecomunicatii mobile, cat si fixe
Furnizeaza analiza segmentelor regionale, incluzand dinamica indicatorilor Companiei la nivel local, precum si miscarile competitiei
Furnizeaza recomandari de localitati in care se va dezvolta reteaua Companiei pe baza analizei datelor regionale interne si externe, atat pentru dezvoltarea retelei fixe, cat si a celei mobile
Furnizeaza recomandari de localitati in care se vor desfasura campanii de vanzare si / sau retentie, pe baza analizelor regionale de instalari si deconectari
Organizeaza si coordoneaza procesul intern de colectare informatii locale de competitie
Furnizeaza input pentru strategia de dezvoltare regionala a Companiei si pentru dezvoltarea de noi produse
Analizeaza şi sintetizeaza factorii de piaţă relevanţi care afectează compania pe piaţa de telecomunicatii, in baza unei corecte intelegeri a mediului macroeconomic;
Furnizează analize customizate pentru diferite cerinţe ad-hoc, folosind bazele de date ale aplicatiei MapInfo, precum si informatii despre competitie si macroeconomic
Furnizează analize complexe de telecom (profile de clienţi, recomandări de produse sau promoţii) utilizand atat datele de cercetare de piaţă, cât şi datele de competiţie şi datele interne ale Companiei, atat pentru telecomunicatii fixe, cat si mobile
Detine rol de consultant în cadrul echipelor de afaceri multi-funcţionale, cu scopul de a întegra alte surse de informaţii si de a ajuta la punerea în practică a recomandarilor furnizate


CERINTE

Studii:
Studii universitare finalizate - marketing / statistică / cibernetică / sociologie.
Experienţă în muncă:
Minim 2 ani de experienţă într-o poziţie similară în domeniul telecomunicaţiilor / retail / banking sau într-o companie multinaţională de consultanţă.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Cunostinţe Microsoft Office (ex: Word, Excel, PowerPoint, Outlook
Cunostinte avansate de utilizare aplicatie MapInfo (reprezinta un plus)
Limba engleză fluent, vorbit si scris;
Proactivitate şi determinare, gandire analitică;
Creativitate în soluţionarea solicitărilor/ problemelor apărute;
Bune abilitaţi de comunicare verbala, scrisă şi interpersonală, precum şi abilitaţi de prezentare, capacitatea de a lucra in echipa;
Abilitati avansate de analiza si sinteza;
Abilitati avansate de organizare si planificare.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.