Analist de afaceri

Telekom Romania Communications S.A.

22-11-2016 | EXPIRA LA 22-12-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Dezvolta si implementeaza strategia pe termen mediu si lung din aria Managementul Aprovizionarii, avand in vedere dezvoltarea durabila cu orientare catre evaluarea costurilor, contribuind astfel la dezvoltarea functiunii Managementul Aprovizionarii Romania in stransa relatie cu strategiile si obiectivele grupului; identifica si introduce programe de excelenta in Managementul Aprovizionarii, initiative de natura strategica si metode de excelenta si identifica si realizeaza unele sinergii in cadrul Managementului Aprovizionarii cu scopul cresterii potentialului de optimizare.


RESPONSABILITĂTI PRINCIPALE:
- Este responsabil cu dezvoltarea si implementarea strategiei functiunii Managementul Aprovizionarii astfel:
o Asigura, consolideaza si revizuieste dezvoltarea strategiei de achizitii si a departamentelor individuale din cadrul Managementul Aprovizionarii Romania;
o Stabileste, planifica si implementeaza metode si concepte strategice de Managementul Aprovizionarii conform standardelor extinse ale grupului;
o Identifica domeniile in care se poate beneficia de comparatii (benchmarking) ; realizeaza proiecte de evaluare pe baza comparatiei acolo unde este avantajos; monitorizeaza si testeaza comparativ strategiile, inclusiv programele de evaluare prin comparatii interne si externe;

- Este responsabil cu asigurarea excelentei astfel:
o Asigura imbunatatirea continua a structurii Managementul Aprovizionarii prin raportare la functiile omoloage si organizatiile cel mai bine cotate din punct de vedere al functionarii Managementului Aprovizionarii;
o Initiaza, prioritizeaza si implemeteaza un portofoliu al proiectelor de excelenta pentru a imbunatati in mod constant nivelul de excelenta al functiunii Managamentul Aprovizionarii;
o Stabileste si controleaza metodele de evaluare, KPI-urile si raportarea in ceea ce priveste modelele de excelenta;
o Efectueaza analize complexe din zona Managamentului Aprovizonarii si asigura raportarea acestora catre beneficiarii interni si externi;
o Sprijina si contribuie la proiectele si initiativele globale/locale de excelenta;

- Este responsabil cu managementul schimbarii si comunicarea astfel:
o Dezvolta si implementeaza concepte pentru gestinarea proceselor de schimbare si transformare ale Managementului Aprovizionarii;
o Urmareste colectarea de date, efectueaza evaluarea furnizorilor si activitatile de dezvoltare a acestora;
o Identifica si asigura o buna colaborare cu toti beneficiarii interni si externi (stakeholderii) care au importanta decisiva pentru asigurarea succesului functiunii Managementul Aprovizionarii;
o Asigura informarea continua a intregii functiuni Managementul Aprovizionarii cu privire la ultimele evolutii si la activitatile de coordonare/urmarire a procesului de schimbare si face legatura cu comunicarile la nivel de companie pentru a asigura trasmiterea bidirectionala a acestora;


CERINTE

Studii:
- Diploma de licenta (Studii Economice, Stiinte sau Inginerie).

Experienta în muncă:
- Experienta relevanta in Managementul Aprovizionarii/ Financiar
- Experienta in managementul proiectelor
- Experienta in analiza financiara, bugetare si planificare reprezinta un plus

Cunoştinte, Aptitudini & Abilităti:
- Cunostinte solide despre piata, in aria Managementul Aprovizionarii;
- Abilitati de analiza si sinteza;
- Orientare catre rezultate;
- Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
- Excelente abilitati de prezentare;
- Limba engleza (scris si vorbit) – nivel avansat;
- Cunostinte excelente de MS Office (Word, Excel, Access, Projects, Visio)


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.