Analist Business

Banca Transilvania

19-05-2016 | EXPIRA LA 18-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Implicarea in implementarea programelor de imbunatatire continua prin crearea si gestionarea planurilor de proiect si a programelor de imbunatatire continua;
• Managementul proiectelor de Imbunatatire Continua;
• Rol consultativ si de suport pentru Managementul Schimbarii (Change Management);
• Propune masuri de imbunatatire a modului de lucru, politicilor, procedurilor si proceselor;
• Consilieaza si ofera asistenta persoanelor implicate in proiecte de imbunatatire continua;
• Evalueaza informatiile preluate din surse multiple, pentru obtinerea unei intelegeri comune, obiective.


CERINTE

• Experienta/ cunostinte anterioare de Project Management si Change Management (preferabil in cadrul BPO) minim 3 ani;
• Certificare LeanSixSigma - minim Green Belt;
• Autonomie si abilitatea de a lucra pe cont propriu in conditii de incertitudine / situatii noi si de a depasi obstacolele aparute;
• Abilitati analitice si de rezolvare a problemelor (necesare pentru a putea propune recomandari catre top management), de invatare si aplicare foarte rapida a noilor concepte;
• Abilitati de leadership, proactiv, dinamic, adaptabil, precum si abilitati foarte bune de comunicare;
• Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
• Intelegerea aprofundata a metodelor statistice de analiza a situatiilor, datelor si informatiilor;
• Disponibilitatea de a lucra cu program prelungit / in afara localitatii (ocazional) constituie un avantaj.


BENEFICII OFERITE

- Oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari banci din Romania si pentru un brand romanesc de top;
- Pachet atractiv de beneficii;
- Ocazia de a face parte dintr-o echipa tanara;
- Traininguri de pregatire si perfectionare profesionala;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei.


DESCRIEREA FIRMEI

Piesa centrala a GRUPULUI FINANCIAR BT
Management international
15% BERD – actionariat si peste 500 de banci corespondente in intreaga lume
Emitent transparent la Bursa de Valori Bucuresti
Peste 500 unitati in toata tara
Vizeaza calitatea si excelenta bancara, flexibilitate,
concept puternic de «client service»