Analist aplicatii informatice HR(Franceza avansat)

BRD - Groupe Societe Generale

05-06-2015 | EXPIRA LA 05-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obiectivul / Ratiunea de a fi a postului

Administrator functional pentru aplicatiile HR utilizate de SSC HR
Responsabil pe activitatile de mentenanta aplicativa a Sistemelor Informatice de Resurse Umane
Responsabil de activitati de analiza si studii in vederea intelegerii nevoilor complexe ale clientilor pentru aplicatii noi si/sau evolutii/upgrade-uri ale aplicatiilor déjà utilizate, arbitarea si transpunerea acestora in specificatii functionale

Responsabilitati principale
Colecteaza si analizeaza nevoile clientilor pentru aplicatii noi si/sau evolutii/upgrade-uri ale celor existente, arbitreaza nevoile acestora cu echipele tehnice, redacteaza specificatiile functionale, mentine legatura permanta atat cu utilizatori de sisteme HR, cat si cu echipele tehnice nivel 3
Suport nivel 2 si configurari, testare, UAT pentru aplicatii
Sesiune de formare interna pentru aplicatii


CERINTE

Nivel foarte bun de limba franceza(B2-C1)

Particularitatile postului ocupat :
1. Gestioneaza activitatile de suport:
Raspunde solicitarilor in conformitate cu politicile si SLA-urile definite
Verifica calitatea si coerenta raspunsurilor furnizate conform procedurilor departamentului
Ofera asistenta tehnica de nivel 2; transmite la nivelul superior cazurile care nu pot fi gestionate la nivelul sau;
Identifica oportunitatile de imbunatatire a proceselor si procedurilor de lucru.

2. Gestioneaza tichetele referitoare la activitatile de operationale si de suport
Asigura documentatia corespunzatoare si actualizarea tuturor tichetelor gestionate in aplicatia ERM
Urmareste tichetele escaladate, daca este cazul, pentru a asigura rezolvarea lor.

La solicitarea scrisa a conducatorilor ierarhici, indeplineste ocazional si alte sarcini specifice activitatii entitatii in care isi desfasoara activitatea si care sunt prevazute de documentele normative ale EBS, fara a i se schimba felul muncii.

1. Experienta profesionala:
Experienta de 2 ani in gestionarea aplicatiilor de resurse umane (PeopleSoft HCM, SAP, Charisma,etc)
Experienta de 2 ani in resurse umane
Experienta de 2 ani pe aplicatii MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access)

2. Educatia:
Studii universitare de preferat IT si/sau HR (avantaj Master in Resurse Umane)


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.