Job expirat
- Vanzari prin telefon, promovare de produse si servicii
- Angajatul preia comenzile şi cerinţele clientului, rezolvă problemele şi plângerile apărute, de asemenea răspunde la întrebările clienţilor telefonic.
- Experienta in vanzari este obligatorie
- Cunoştinţe de bază ale calculatorului ,cum ar fi word, email, aplicaţii pe internet, precum şi abilitatea de a tasta, şi de a introduce informaţii într-o baza de date
- Mod de gândire orientat spre client
- Abilităţi de comunicare (argumentare concisă şi logică, abilitate de a observa pasiv şi eficient)
- Deschis la provocările profesionale
- Cunoştinţe aprofundate despre produse şi servicii
- Flexibilitate
- Disponibilitate de lucru in ture
- Spirit de echipă
Fondată în New York, SUA, în 1984, CGS Inc deserveste clienti din America de Nord, Europa, Asia, Orientul Mijlociu si Africa; proiectele companiei implica branduri din Top Forbes 500, precum si cele mai mari firme din IT&C, banking, asigurari etc. ce activeaza pe piata din Romania.
In Romania, CGS acoperă întreaga gamă de servicii asociate activităţii de suport center: Help Desk, Suport Tehnic, Externalizarea procesului operaţional (BPO), Achiziţia clienţilor noi, Customer Care, Fidelizarea & Retenţia clienţilor .
CGS ofera o serie de soluţii de front şi back-office în 18 de limbi străine, cu aproape 3.000 angajaţi în locaţiile sale din Bucureşti, Brasov si Sibiu.
Pentru mai multe detalii, viziteaza http://www.cgscontactcenter.com/