Agent vanzari - business to consumer

HOMEROOM ESTETIC

11-07-2014 | EXPIRA LA 13-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Vanzarea produselor de amenajare interioara pe care le comercializam ( ceramica, usi de interior si exterior, parchet, mobilier, perdele si draperii, vopsea decorativa -), catre clienti altii decat cei din magazin. Produsele comercializate sunt din gama premium si lux.
-Gestioneaza relatia cu clientii asigurand suportul necesar in cadrul magazinului;
- Acorda suport administrativ societatii;
- Emite documente de gestiune, proforme, facturi si urmareste plata acestora;
- Intocmeste rapoarte, analize si gestioneaza documente;


CERINTE

A. COMPETENTE COMPORTAMENTALE SI ATITUDINI PROFESIONALE

I. Critice:
a) Orientare catre clienti.
- Clientii sunt motivul pentru care exista postul si servirea lor ireprosabila este misiunea noastra;
- Capabil de ascultare activa, preocupat sa inteleaga si sa afle punctul de vedere al clientului, pe care il respecta;
- Solicita si ofera feedback, este sincer interesat daca solicitarile clientilor au fost rezolvate si daca acestia sunt multumiti de solutiile propuse;
- Dornic sa se instruieasca permanent pentru a putea oferi cele mai bune solutii clientilor;
- Nu face promisiuni pe care nu le poate onora.

b) Dinamic, activ si mereu implicat in activitatile departamentului.
- Capabil sa rezolve sarcini repetitive: primirea clientilor, raspuns prompt la telefon (nu suna de mai mult de trei ori telefonul inainte ca apelul sa fie preluat), gestionarea corespondentei si a e-mailurilor, organizarea eficienta a agendei cu sarcini;
- Manifesta o preocupare continua pentru gasirea de solutii pentru obtinerea de rezultate.

c) Empatic.
- Dornic sa afle nevoile clientilor si sa le inteleaga pentru a le propune solutiile potrivite;
- Cald, afectuos si prietenos, mereu preocupat sa ajute clientii si colegii.

d) Capacitate de comunicare deschisa si constructiva.
- Capabil sa isi exprime clar si concis ideile, atat in scris cat si verbal;
- Diplomat, spune lucrurile intr-o maniera constructiva pentru ceilalti; preocupat de impactul asupra ceilalti a vorbelor si actiunilor sale;

e) Rezistenta la lucru in conditii de stres.
- Face fata – cu atitudine pozitiva - unei zile incarcate cu sarcini repetitive, intreruperi dese, cu solicitari simultane de la clienti si colegi;
- Isi pastreaza calmul in situatii stresante, relationeaza cu tact in prezenta persoanelor dificile, cu solicitari presante;
- Capabil sa obtina performanta atunci cand lucreaza sub presiune, cand intampina obstacole/piedici.

II. Esentiale:
a) Capacitatea de planificare si organizare a activitatii.
- Capabil sa prioritizeze sarcinile in functie de importanta si termenele de realizare; capabil sa reprogrameze sarcinile nerezolvate pentru realizarea lor eficienta si la timp;
- Capabil sa organizeze si sa gestioneze un plan zilnic/saptamanal/lunar;
- Cababil sa organizeze activitatea pentru respectarea termenelor limita.

b) Proactiv - implicat catre gasirea de solutii si eficienta.
- Duce la bun sfarsit activitatile si sarcinile incepute; daca intampina obstacole, gaseste solutii pentru rezolvarea lor; nu lasa lucrurile nerezolvate si nu le intarzie motivand ca nu stie cum sa le rezolve;
- Preocupat de dezvoltarea personala continua; dornic sa se documenteze, sa se informeze si sa instruiasca permanent.





c) Atentie distributiva.
- Gestioneaza eficient activitatea de care este responsabil, cu atentie la tot ce se intampla in jur.


B. CERINTELE POSTULUI

Studii si cunostinte:
Critice:
 Cunostinte de operare PC (Word, Outlook) – nivel mediu;
 Studii medii – 12 clase, cu diploma de bacalaureat.

Esentiale:

 Cursuri de vanzari
 Cursuri de vanzari pe teren (on field sales)
 Studii aprofundate in comunicare
 Cursuri de Time Management, Tele Sales, Presentation Skills
 Cunostinte Excel – nivel mediu;
 Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
 Permis de conducere categoria B.


C. EXPERIENTA
 2 ani minim in vanzari
 Experienta in acest domeniu reprezinta un avantaj
 Se vor solicita recomandari de la ultimii doi angajatori


D. Confidentialitate
 Se vor include in contractul de munca clauze de confidentialitate si neconcurenta.


BENEFICII OFERITE

- bonusurile vor fi acordate functie de volumul vanzarilor