Agent Telesales

Telekom Romania Communications S.A.

10-12-2015 | EXPIRA LA 09-01-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Contacteaza potentiali clienti pe baza industriilor segmentate/campaniilor planificate;
Informeaza clientii potentiali despre oferta si beneficiile produsului;
Castiga interesul potentialilor clienti pentru promovarea serviciilor in mediul online;
Prezinta caracteristicile produsului, pachetelor de servicii si explica beneficiile aferente;
Identifica nevoile clientilor si pachetele de servicii potrivite;
Convinge clientii/ castiga angajamentul clientilor;
Ajunge la un acord privind pachetul concret;
Transmite contractul si se asigura ca furnizeaza toate informatiile referitoare la semnarea si transmiterea acestuia in format fizic catre echipa de PM;
Actualizeaza si imbunatateste periodic/de cate ori este necesar bazele de date cu care lucreaza;
Trateaza solicitarile de baza cu privire la campania AdWords si raportare.


CERINTE

Studii medii sau superioare;
Experienta de lucru in call-center/vanzari, customer care sau customer service reprezinta un avantaj
Cunostinte de marketing online;
Cunostinte Google AdWords Search & Display;
Intelegerea mecanismelor SEM & SEO;
Aptitudini de comunicare si negociere - stil clar si convingator;
Abilitati de ascultare si intelegere a nevoilor clientului;
Capacitate de concentrare, flexibilitate in gandire;
Spirit de initiativa, proactivitate in relatia cu clientii;
Capacitate de a lucra in conditii de stres;
Orientare continua spre obtinerea de rezultate.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.