Agent Telesales

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

07-12-2015 | EXPIRA LA 06-01-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Contacteaza clientii din baza de date alocata;
Informeaza clientii potentiali despre beneficiile produsului, oferta comerciala, promotii etc.;
Furnizeaza informatii privind produsele si serviciile oferite de companie;
Castiga interesul clientilor potentiali pentru mediul online si modalitatile de promovare;
Prezinta caracteristicile produsului, pachetelor de servicii si explica beneficiile aferente;
Identifica nevoile clientilor si recomanda pachetul de servicii potrivit;
Convinge clientii si obtine angajamentul acestora;
Ajunge la o intelegere asupra pachetului concret;
Incheierea contractelor;
Transmite contractul si se asigura ca furnizeaza toate informatiile referitoare la semnarea si transmiterea acestuia in format fizic catre echipa de PM;
Isi insuseste si respecta prevederile legii privind protectia datelor cu caracter personal;
Preia apeluri inbound si ofera asistenta si solutii specifice nevoilor clientilor;
Revine periodic asupra informatiilor transmise si se asigura ca acestea au fost primite si corect intelese;
Transmite informatiile in termenele stabilite si conform normei zilnice de lucru;
Actualizeaza si imbunatateste periodic/de cate ori este necesar bazele de date cu care lucreaza;
Solicita feedback de la clienti si transmite in timp util superiorului ierarhic informatiile obtinute;
Identifica si propune noi modalitati de comunicare a informatiilor in scopul cresterii eficientei muncii;
Intocmeste si transmite superiorului ierarhic rapoarte privind activitatea zilnica/saptamanala;
Trateaza solicitarile de baza cu privire la campania AdWords si raportare;
Dezvolta si mentine relatiile cu clientii existenti;
Pastreaza contacte regulate cu clientii si identifica oportunitati de up-sell, cross-sell, retentie.


CERINTE

Studii medii sau superioare;
Economic, comercial, marketing, tehnic;
Experienta de lucru in call-center/vanzari, customer care sau customer service;
Cunostinte de marketing online;
Cunostinte Google AdWords Search & Display;
Intelegerea mecanismelor SEM & SEO;
Certificare Google Adwords Sales, Google Qualified Individual;
Limba Engleza;
Aptitudini de comunicare si negociere - stil clar si convingator;
Abilitati de ascultare si intelegere a nevoilor clientului;
Capacitate de concentrare, flexibilitate in gandire;
Capacitate de a-i motiva pe ceilalti;
Spirit de initiativa, proactivitate in relatia cu clientii;
Capabil sa sustina prezentari intr-o maniera structurata si usor de inteles;
Stabilitate emotionala, capacitate de a lucra in conditii de stres;
Sa fie agreabil chiar si in situatii dificile cu clientii;
Orientare continua spre obtinerea de rezultate;
Cunostinte despre piata de online retail ;
Cunostinte produse Google - Google AdWords, Analytics;
Informat despre tendintele de consum si online trends;
Cunostinte despre procese interne in activitatea de Call-Center - avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.