Agent Servicii Clienti - Retea Parteneri

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

26-03-2015 | EXPIRA LA 25-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:

Contribuie la atingerea obiectivelor de vanzari prepaid prin parteneri in zona alocata prin acordarea de support in procesul de vanzare la nivel de punct de vanzare si asigurarea respectarii standardelor de imagine Telekom/Telekom Mobile, respectand procedurile si politicile companiei, conform strategiei de afaceri.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

- Asigura implementarea strategiei de vanzari indirecte in vederea atingerii obiectivelor de vanzare prin magazinele partenerilor prepaid din zona alocata;
- Monitorizeaza implementarea materialelor de mercantizare si revizuieste expunerea acestora pentru a se asigura ca imaginea brandului Telekom/Telekom Mobile este respectata in toate punctele de vanzare ale zonei alocate;
- Acorda suport continuu si instruieste personalul din punctele de vanzare cu privire la produsele si serviciile prepaid comercializate precum si cu privire la procesele/procedurile in vigoare pentru a asigura calitatea procesului de vanzare;
- Ofera solutii si creaza argumentare de vanzare pentru imbunatatirea activitatii privind serviciile prepaid cu scopul de a creste volumul si calitatea vanzarilor in magazine;
- Raporteaza situatii speciale care pot aparea in timpul vizitelor in magazine, in vederea solutionarii lor;
- Informeaza superiorul ierarhic asupra activitatilor efectuate in magazine si a rezultatelor obtinute, asupra provocarilor ce pot interveni precum si a masurilor corective ce se impun in vederea atingerii obiectivelor;
- Monitorizeaza implementarea si desfasurarea activitatilor personalizate si a campaniilor promotionale initiate cu scopul de a optimiza rezultatele la nivelul punctelor de vanzare prepaid;


CERINTE

Studii medii/superioare
Constituie avantaj activitate anterioara intr-o firma din domeniul comunicatiilor mobile.


ABILITATI:
Abilitati de invatare rapida;
Orientare catre detaliu;
Abilitati de comunicare;
Abilitati de lucru in echipa;
Etica si integritate;
Rezistenta la stres.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.