Agent Servicii Clienti-limba suedeza, bulgara, croata, slovena, slovaca, portugheza, lituaniana, letona

VidaXL

08-10-2015 | EXPIRA LA 07-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati principale
Incepator:
• Gestioneaza contacul cu clientii, prin utilizarea in principal a modelelor disponibile in CNS.
• Asistarea sarcinilor generale de activitati si sustinere pentru restul echipei de Serviciu Clienti.
• In cazul in care este posibil, sa gestioneze 2 nivele de intrebari sub supravegherea unui superior sau/a manager-ului.
• Dezvoltarea abilitatilor atat privind practicile CS cat si a unui anumit nivel de limbaj specific.

Mediu:
• Gestioneaza contactul cu clientii (prin e-mail-uri asignate (nivelul 1st ), apeluri telefonice, discutii si reexaminari (nivelul 2nd ) utilizand sistemul eGain pentru serviciul clienti, in limba fiecarui client in parte in cadrele stabilite.
• Gestioneaza actiunile administrative ulterioare din contactul cu clientii in SAP.
• Contacteaza clientii cu privire la raspunsul anumitor probleme sau a unei verificari ce s-a dovedit a fi negativa.
• Inainteaza problemele angajatului superior al Serviciului Clienti sau liderului Serviciului Clienti.
• Introduce profilul clientului in programul eGain.
Sarcini suplimentare pentru avansati:
• Rezolva inconvenientele partilor de transport externe (e.g. UPS, DPD) in ceea ce priveste procesul de livrare, contactand departamentul de vanzari, la fel si platile asociatilor, privind procesul platii.
• In absenta Manager-ului Servicului de Clienti, va prelua sarcini ce vor trebui finalizare inaintea proceselor ulterioare.
• Verifica finalizarea activitatii colegilor de echipa.
• Culege informatiile si problemele colegilor de echipa, transmitandu-le astfel la nivelul urmator.
• Ghideaza si ajuta angajatii cu intelegerea sistemului si softwar-ului, urmand procedurile Serviciului Clienti.
• Gandeste in perspectiva, identificand structural si procedural problemele, transmitandu-le Manager-ului Serviciului Clienti.


CERINTE

Responsabilitati: acorda importanta sarcinilor si cerintelor, cu privire la propria munca, cea a colegilor de echipa si in ceea ce priveste organizatia.
Descrierea conduitei:
• Asumarea responsabilitatii propriilor sarcini si a diferitelor proiecte, ca un intreg.
• Asumarea propriilor decizii si raspunderea pentru acestea.
• Acceptarea unor noi sarcini si responsabilitati, atunci cand lucrurile nu merg conform planului initial.
• Asumarea si raspunderea propriilor greseli.


BENEFICII OFERITE

bonuri de masa


DESCRIEREA FIRMEI

THE COMPANY
vidaXL is an international online retailer offering everything for your home, garden, garage and do-it-yourself needs. Our concept is based on offering a wide range of products that enable people to “live it up for less”. vidaXL currently has 300 employees in its offices in Venray and Utrecht (NL), Ningbo and Shanghai (CN), Sydney (AU) and serves monthly around 150.000 customers all over Europe and Australia. The vidaXL product range consists of products from our own brand vidaXL and of products from selected other brands that fit to our principles. vidaXL is currently selling through its own webshops www.vidaxl.com and through sales channels such as Ebay and Amazon or deal sites like Groupon.

CORPORATE CULTURE
vidaXL was founded in 2006 and stands out through its dynamism and growth. In a flat organizational structure a dynamic, multicultural team is working on online projects. If you are looking to work in a fast-paced E-Commerce company with flat hierarchies you are at the right place.