Agent Servicii Clienti - Departament Sesizari si Reclamatii Clienti

ROMTELECOM

02-08-2011 | EXPIRA LA 01-09-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scop:
• Sprijină implementarea strategiei Managementul Reclamaţiilor prin tratarea completă şi corectă a problemelor semnalate de către clienţi, călăuzindu-se după principiul “Clientul e pe locul 1!”, respectând procedurile interne.
Responsabilităţile importante:
• Tratează clienţii diferenţiat, în funcţie de provenienţă, segment, conform strategiei Managementul Reclamaţiilor şi procedurilor în vigoare.
• Contactează telefonic clientul în maxim 2 zile lucrătoare de la primirea reclamaţiei şi ori de câte ori este nevoie de clarificări, confirmări, comunicând într-un mod politicos, asertiv, empatic, demonstrând orientare către client.
• Investighează toate aspectele semnalate de către client, colaborează cu toate echipele implicate, respectând termenii stabiliţi prin instrucţiuni, proceduri şi OLA, astfel încât să rezolve pâna la capăt situaţiile care au generat nemulţumiri.
• Se asigură că situaţiile semnalate de client au fost rezolvate în totalitate solicitând confirmarea din partea clientului.
• Răspunde clientului în termen, având grijă să atingă toate problemele semnalate de acesta, respectă template-ul stabilit, evită jargonul tehnic, oferă explicaţii, informaţii şi soluţii de rezolvare ţinând cont de regulile de business şi venind în întâmpinarea nevoilor clientulu.
• În cazul reclamaţiilor repetate (revenirilor) şi a situaţiilor de nefuncţionare semnalate solicită clientului confirmarea faptului că situaţia s-a remediat conform aşteptărilor sale.
• Dezvoltă un parteneriat pe termen lung cu clienţii.
• Îşi îmbunătăteşte în permanenţă abilităţile de comunicare cu clienţii.
• Menţine confidenţialitatea informaţiilor cu caracter profesional.

Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


CERINTE

Postul este pe perioadă determinată.

• Absolvent liceu sau facultate.
• Minimum 1 an experienţă într-un domeniu similar.
• Orientare către client.
• Abordare cu calm a activităţilor în perioade încărcate.
• Excelente abilităţi de comunicare scrisă şi verbal.
• Empatie.
• Asertivitate.
• Atitudine proactivă.
• Orientat spre detalii.
• Abilităţi de a trata clienţi dificili.
• Abilitatea de a învăţa şi de a reţine cu uşurinţă lucruri noi: produse, proceduri, aplicaţii.
• Lucru în echipă.
• MS Office & navigare pe Internet.
• Constituie un avantaj: operarea aplicaţiilor interne, deţinerea de cunoştinţe despre produsele şi procedurile comerciale, cunoaşterea limbii engleze nivel mediu (scris şi vorbit).
• Disponibilitate de a lucra peste program.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...