Agent Servicii Clienti B2B & B2C

Telekom Romania Communications S.A.

05-09-2016 | EXPIRA LA 05-10-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Actioneaza pentru ca toate contractele incheiate de catre echipele de vanzari din segmentul business sau parteneri sa fie activate in mod corect si in timpii agreati conform SLA-urilor interne in Bazele de Date ale companiei;
Ofera suport partenerilor si echipelor de vanzari directe in ceea ce priveste activitatea de activare si comunica cu acestia prin toate canalele disponibile (linie telefonica suport, email, ePOS);
Gestioneaza toate modificarile survenite in contractul de abonament si in serviciile clientului (acordarea /suspendarea serviciilor speciale: international si roaming, modificarea planului tarifar, inlocuirea cartelei SIM, modificarea coordonatelor companiei/persoanei fizice, transfer de responsabilitate, reactivari etc), conform SLA-urilor interne;
Activeaza liniile demo destinate retelei de distributie;
Activeaza liniile de test pentru operatorii de roaming;
Inregistreaza comenzile de terminale in sistem si se asigura de corectitudinea verificarii/inregistrarii acestor solicitari.


CERINTE

Studii:
Studii medii - studiile superioare constituie un avantaj
Experienţa în muncă:
Activitatea anterioara de minim 6 luni intr-o companie similara reprezinta un avantaj.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Bune cunostinte de operare calculator (Microsoft Office);
Limba engleza (nivel mediu);
Foarte bune abilitati de comunicare;
Orientare catre detalii;
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate;
Abilitati de lucru in echipa;
Abilitati de invatare rapida;
Rezistenta la stres.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.