Agent servicii clienti - activare contracte

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

02-10-2014 | EXPIRA LA 01-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:
Activarea contractelor de abonament si a serviciilor suplimentare in conformitate cu procedurile de lucru;
Asigurarea comunicarii cu dealerii si cu agentii de vanzari directe in ceea ce priveste activitatea de activare (comunicare prin liniile de support, e-mail, sisteme);
Inregistrarea in sistemele de lucru a solicitarilor receptionate prin diverse canale;
Arhivarea documentelor de activare primite de la dealeri si agentii de vanzari.


Responsabilitati principale:

Executa operatiunile necesare pentru activarea contractelor de abonament si a serviciilor suplimentare in conformitate cu procedurile interne de lucru;
Gestioneaza toate modificarile survenite in contractul de abonament si in serviciile clientului (modificarea planului tarifar, inlocuirea cartelei SIM, modificarea datelor de identificare ale companiei/persoanei fizice, transfer de rsponsabilitate, reactivari etc);
Activeaza liniile demo destinate retelei de distributie (magazine, dealeri);
Activeaza liniile de test pentru operatorii de roaming care sunt parteneri;
Verifica aprobarile necesare in cazul in care solicitarile clientului presupun o excepţie de la procedurile standard;
Verifica informatiile existente in bazele de date ale Institutiilor de profil pentru activarea Contractelor de abonament aferente persoanelor juridice;
Contacteaza dealerii/agentii de vanzari si solutioneaza probleme legate de datele sau documentele transmise de acestia;
Solutioneaza solicitarile scrise (venite pe fax, mail, posta etc.) si/sau electronice sosite in departament;
Coopereaza cu alte echipe din department in vederea solutionarii cererilor/solicitarilor primite de la agentii de vanzare autorizati.


CERINTE

Studii medii/superioare
Constituie avantaj activitate anterioara intr-o firma din domeniul comunicatiilor mobile.


ABILITATI:
Abilitati de invatare rapida;
Orientare catre detaliu;
Abilitati de comunicare;
Abilitati de lucru in echipa;
Etica si integritate;
Rezistenta la stres.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.