Agent servicii clienti

Telekom Romania Communications S.A.

28-04-2015 | EXPIRA LA 28-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

1.Asigura comunicarea cu clienţii companiei prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa – fax, e-mail, posta), conform procedurilor în vigoare;
2.Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
3.Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
4.Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
5.Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si intructiunile de lucru;


CERINTE

Studii medii
Experienta de minimum 3 luni in relatia cu clientii.
Cunostinte operare calculator (Microsoft Office);
Abilitati de procesare text;
Cunostiinte solide de limba romana;
Limba engleza (nivel mediu).
Abilitati excelente de comunicare;
Orientare catre client;
Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
Abilitati de invatare rapida;
Orientare catre detaliu;
Abilitati de lucru in echipa.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.