15-10-2015 | EXPIRA LA 14-11-2015
Job expirat
Recrutam pentru o importanta companie din domeniul telecomunicatiilor Agent Save Desk.
Cum aplic la acest anunt: Va rugam sa ne transmiteti CV-ul pe adresa cariera@prosolutionsagency.ro, mentionand postul la care aplicati.
Obiectivul postului:
Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul încheiat, prin promovarea proactivă şi reactivă a serviciilor oferite de companie, respectând procedurile de lucru existente.
Principalele responsabilitati:
- Contactează clienţii care solicită rezilierea contractului de servicii în termenul prevăzut în instrucţiunile de lucru
- Identifică motivul solicitării de reziliere. Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii în reţea oferind soluţii optime atât în interesul clienţilor, cât şi al companiei
- Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului
- Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încat să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor.
- Studii medii/ Studii superioare
- Experienţă în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj
- Abilităţi de negociere şi vânzare
- Abilităţi de comunicare
- Abilităţi de ascultare
- Autocontrol, stabilitate emoţională, capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată
- Capacitate de a lucra în condiţii de stres
- Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi
- Cunostinte PC.
- Pachet salarial atractiv si bonuri de masa
- Sistem de comisioane in functie de performanta
- Mediu de lucru placut
- Oportunitati de dezvoltare personala
Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!
Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal
Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.
Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar
In situatia in care din diverse motive cum ar fi:
activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a
societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite
In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal
Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:
Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;