Agent Procurari (Sourcer Achizitii Tactice)

Telekom Romania Communications S.A.

23-09-2016 | EXPIRA LA 23-10-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:

Achizitionarea unui set definit de sub-categorii în colaborare cu Managerul de Sourcing (inclusiv, fără a se limita la achiziţiile tactice / gestionarea clienţilor / proiectele de due diligence) şi în conformitate cu strategiile privind categoriile globale / locale şi gestionarea proiectelor extrem de complexe in relatie cu categoria de achizitii de care este responsabil





RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

Asigura realizarea obiectivelor/Indicatorilor de Performanţă şi îndeplinirea cerinţelor de raportare;


Organizeaza, implementeaza şi măsoara activităţile de achiziţii strategice locale în conformitate cu strategia categoriei locale / globale şi regulile definite privind colaborarea in cadrul copaniei;


Gestioneaza beneficiarii, in vederea asigurarii implementării strategiei generale de achiziţii precum şi a standardelor globale definite şi îmbunătăţiriii continue pentru această categorie;


Poate fi responsabil şi pentru gestionarea (unui set) de furnizori definiţi.


Co-dezvolta împreună cu managerul său şi factorii de decizie interni relevanti strategiile pentru categoria de achizitii de care este responsabil:

Asigura transparența cheltuielilor locale corespunzatoare portofoliului de furnizori și realizeaza estimări privind cererile de achizitii locale (demand plan) împreună cu factorii de decizie interni relevanți;


Colectează continuu informații/ analize de piață pentru a identifica furnizori alternativi, noi dezvoltări și soluții îmbunătățite aparute pe piata, modificari ale structurii de preț in scopul luarii unor măsuri de îmbunătățire a activitatilor de achizitii corespunzatoare categoriei;


Asigură calitatea, acoperirea și dezvoltarea consistentă a strategiilor subcategoriei locale (luând în calcul strategiile subcategoriei globale) și asigură implementarea acestora;


Asigură aplicarea celor mai performante metode și instrumente (de ex. Demand Planning, Demand Shaping, Design-to-Cost, Total Cost of Ownership); identifica nivelurile de reducere și optimizare a costurilor pentru subcategoriile definite și analiza nivelurilor de optimizare privind cererile de achizitii și specificațiile corespunzatoare (Demand Shaping);


Acționează în calitate de contestator / nivel de escaladare către factorii de decizie interni în timpul procesului de dezvoltare a strategiei privind categoria de achizitii;


Identifica modalitati de reducere a costurilor locale și pârghii de optimizare pentru categoria de achizitii și analizează activ nivelurile de optimizare a cererilor de achizitii locale și specificațiile aferente;



Gestioneaza managementul furnizorilor:

Implementeaza managementul furnizorilor interni pentru subcategoriile definite, în colaborare cu Managerii pentru Furnizori Globali (dacă există);


Monitorizează și evaluează performanța furnizorilor, colectează feedback de la clientii interni;


Dezvolta activ furnizorii locali.



Deruleaza activitati de Sourcing


CERINTE

Studii:

Master sau licenţă în Economie sau Inginerie.




Experienţă profesională:

Cel puţin 3 ani de experienţă în domeniul achizitiilor, experienţa suplimentară reprezintă un avantaj;


Experienta juridica reprezintă un avantaj.




Cunoştinţe şi abilităţi:

Abilităţi de negociere excelente;


Abilităţi analitice;


Limba engleză: Fluenţă în limba engleză scrisă şi vorbită;


Cunoştinţe extinse cu privire la piaţa subcategoriilor relevante şi tehnologiile relevante (tendinţe);


Cunoştinţe bune de utilizarea calculatorului (Windows, Office).


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.