Agent Procurari - Achizitii Content & Canale Dolce

Telekom Romania Communications S.A.

26-11-2014 | EXPIRA LA 26-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Achiziţioneaza materiale/ servicii in conformitate cu Politica/ Procedura de Achiziţii a Companiei, urmarind astfel contractarea celor mai competenţi şi eficienţi furnizori în condiţii de eficientizare a costurilor Companiei.


RESPONSABILITĂŢI:
 Identifică furnizori potenţiali si, in baza inputului primit de la beneficiarii interni, întocmeşte raportul de evaluare a performantelor furnizorilor in scopul monitorizarii performantei acestora si evitarii unor eventuale executari neconforme a prevederilor contractuale;
 Verifica furnizorii din punct de vedere al integritatii financiare, legale si reputationale a acestora pentru a minimiza riscurile implicate de o posibila colaborare comerciala;
 Realizeaza toate activitatile din procesul de achizitie (tranzactiile);
 Colaborează cu departamentele implicate participând la definirea specificaţiilor pentru materialele/ serviciile ce fac obiectul contractelor de achiziţii încheiate cu furnizorii;
 Intocmeste si transmite Cerere de Informatie (RFI – Request for Information), Cerere de Oferta (RFP – Request for Proposal) si Cerere de Pret (RFQ – Request for Quotation) - pentru limitele aprobate prin Procedura de Achizitii;
 Analizează şi evaluează raspunsurile/ ofertele furnizorilor;
 Participa la negocieri cu diversi furnizori;
 Fundamenteaza achizitia conform procedurilor in vigoare, prin intocmirea documentatiei de aprobare;
 Întocmeşte şi derulează comanda de aprovizionare/ contractul de achiziţie/ actele aditionale aferente, în conformitate cu procedurile în vigoare;
 Primeste fisa de transfer contracte/ acte aditionale de la superiorul direct;
 Contacteaza beneficiarul intern in vederea derularii contractelor/ actelor aditionale, preluate de la superiorul ierarhic (Agentul de Procurari comunica beneficiarului intern termenii & conditiile contractuale :obiectul achizitiei, pret, durata de valabilitate a contractului etc il informeaza pe acesta din urma asupra efectuarii receptiei electronice a bunurilor/serviciilor livrate in sistemul electronic Oracle, evalueaza furnizorii din punct de vedere al performantei etc).
 Verifica si urmareste aprobarile electronice si pe hartie ale comenzii de aprovizionare/ contractului/ actelor aditionale:
 Transmite comanda de aprovizionare/ contractul/actele aditionale catre furnizor;
 Confirma comanda de aprovizionare/ contractul/ actele aditionale;
 Arhiveaza documentatia aferenta selectiei furnizorilor;
 Coopereaza cu achizitorii in vederea asigurarii continuitatii procesului si rezolvarii problemelor care apar pe parcursul derularii contractelor preluate;
 Se asigura de calitatea bunurilor si serviciilor livrate de furnizori prin efectuarea de inspectii de calitate si raportarile corespunzatoare;
 Intocmeste raportul de livrari pe furnizor si verifica raportul de plati pe furnizor pentru a asigura urmarirea relatiei contractuale


CERINTE

Studii:
 Studii medii; studiile superioare (tehnice/economice/drept) reprezintă un avantaj.

Experienţa in munca:
 Experienţa intr-un post similar in achizitii si sau in content constiutuie un avantaj.

Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
 Cunoştinţe operare PC (Microsoft Word şi Excel, Internet);
 Cunoaştinte avansate de limba engleza;
 Proactiv;
 Bune abilitati de planificare si organizare;
 Atentie la detalii;
 Adaptabilitate;
 Lucru individual şi în echipă;
 Orientare spre rezultate;
 Orientare spre client;
 Bune abilitati de comunicare si negociere;
 Rezistenta la stres si la lucru sub presiune.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.