Agent loializare si retentie

UPC Romania S.A.

09-11-2016 | EXPIRA LA 09-12-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Efectueaza vanzari prin telefon atat catre prospectii noi cat si catre clientii din baza de date in vederea indeplinirii targetului lunar;
• Identifica oportunitatile de vanzare, persoanele de decizie si modul in care se ia decizia de achizitie;
• Contacteaza telefonic potentialii clienti si identifica, in cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale clientului cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;
• Inregistreaza in baza de date rezultatele apelului telefonic efectuat si actiunile viitoare in legatura cu clientul respectiv;
• Preia cererile de oferta sau informatii in conformitate cu procedurile locale;
• Furnizeaza clientilor informatiile necesare/ solicitate intr-un mod profesional;
• Intocmeste rapoarte privind activitatea desfasurata si discutiile initiate cu clientii.


CERINTE

• Studii medii;
• Experienta in call center si in interactiunea cu clienti business;
• Experienta in vanzari prin telefon reprezinta un avantaj;
• Cunoasterea limbii engleze; cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj;
• Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
• Orientare catre client;
• Planificare si actiune strategica;
• Orientare catre rezultat;
• Rezolvarea problemelor


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.