Agent Front&BackOffice

Les Compagnons D´élisée GbR

28-10-2014 | EXPIRA LA 27-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raspunderea la apelurile telefonice din partea clientilor si asitarea lor la comenzile pe magazinul online. Daca nu avem apeluri telefonice fiecare agent trebuie sa faca upload de produse pe magazinul online sau sa prelucreze comenzi. Programul nostru de lucru este 7/24. Acest program este impartit in 9/10 ore pentru fiecare agent si in 3 ture dupa cum urmeaza:
08:00-17:00 cu 30 min pauza de masa
13:00 -22:00 cu 30 min pauza de masa
22:00-08:00 cu 1 ora pauza de masa
Se lucreaza 5 zile pe saptamana cu 2 zile libere, aceste libere vor fi in functie de ture.


CERINTE

Cunoasterea limbii germane constituie un avantaj.


BENEFICII OFERITE

Salarul pentru acest program este de 300 Euro net + bonusuri. Bonusurile constau in
Pentru angajatul care incarca cele mai multe produse pe luna 150 Euro
Pentru angajatul care nu are greseli la incarcarea produselor pe site 100 Euro
Pentru angajatul care are greseli la incarcarea produselor pe site( sunt acceptate pana la 10 greseli pe luna) 50 Euro
Pentru angajatul care are greseli la incarcarea produselor pe site(sunt acceptate pana la 20 de greseli pe luna) 25 Euro
Pentru angajatul care nu a intarziat niciodata la logarea pe telefon(incepere lucru, revenire din pauza) /luna 15 Euro
Pentru angajatul care nu lipseste de la servici (decat pentru boala) 5 Euro


DESCRIEREA FIRMEI

Rent Your Staff (RYS) este un intermediar de muncă și locuri de muncă, cu sediul in Berlin.

Rent Your Staff (RYS) are peste 5.000 de specialiști calificati in întreaga lume.

Din septembrie 2014 Rent Your Staff este în Argentina, Australia, Belgia, Brazilia, Bulgaria, China, Danemarca, Finlanda, Franța, Grecia, Hong Kong, India, Irlanda, Israel, Italia, Japonia, Canada, Qatar, Columbia, Croația, Luxemburg , Macao, Malaezia, Mexic, Noua Zeelandă, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Rusia, Suedia, Elveția, Singapore, Slovacia, Spania, Africa de Sud, Taiwan, Thailanda, Republica Cehă, Turcia, Ucraina, Emiratele Arabe Unite, Marea Statele, Marea Britanie, Vietnam și Austria.

Forța de muncă temporară este instrumentul potrivit pentru a ajunge la personal calificat fără prea mult efort în zilele noastre. Avantajul lor este flexibilitatea, competența, transparența și eficiența.

Suntem conștienți de responsabilitatea noastră față de candidați și clienti de aceea personalul nostru este calificat si instruit si se adapteaza la nevoile fiecărui client.

Fie ca aveti nevoie de vanzator, personal expoziție, personalul de promovare, personal eveniment, manager de serviciu, chelner, recepționer, barmani, bucatari, ajutor in bucatarie, menajera, curatatorii, sau șoferi tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne contactati si vei primi imediat sprijinul de care aveți nevoie.

Noi vă oferim angajați care să consolideze încredere echipei, la nivel national, rapid și numai atunci când aveți nevoie. Economisiti timp si costuri cu selecția de personal și, în același timp, crește eficiența companiei dumneavoastră.