Agent de colectare- departamentul call center

Asset Portfolio Servicing Romania

28-10-2013 | EXPIRA LA 27-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice sau juridice;
Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia;
Negocierea termenelor si conditiilor de plata;
Monitorizarea promisiunilor de plata;
Consilierea clientilor si informarea acestora in legatura cu aspectele specifice platilor;
Aplicarea corecta a procedurilor de colectare;
Asigura feedback privind procesul de colectare in vederea imbunatatirii procedurilor de lucru;
Raportarea si analizarea situatiei cazurilor din portofoliu;
Realizarea targeturilor alocate.


CERINTE

Experienta in domeniul colectarii debitelor constituie avantaj
Excelente calitati de comunicare, negociere, persuasiune
Capacitate analitica si atentie la detaliu
Capacitate de a lucra sub presiune
Spirit de echipa
Orientat catre realizarea obiectivelor
Cunostinte operare PC
Studii superioare (finalizate sau in curs) constituie avantaj dar nu este un criteriu eliminatoriu


BENEFICII OFERITE

Training intern,
Oportunităţi reale de dezvoltare profesională,
Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista, tanara, dinamica.


DESCRIEREA FIRMEI

Asset Portfolio Servicing Romania SRL este o companie specializata in recuperare debite, cu sediul central in Republica Ceha, avand deschise sucursale in 5 tari din Europa de SE: Cehia, Slovacia, Polonia, Serbia si Romania. Recrutam persoane proactive care sa faca parte din echipa APS Romania.