AGENT CUSTOMER SERVICE- COMPANIE TRANSPORT

ACTIV RECRUITMENT GRUP

14-07-2015 | EXPIRA LA 13-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sa ofere un serviciu eficient, prompt si orientat spre vânzare tuturor clientilor in conformitate cu cerintele si procedurile companiei astfel încât sa se maximizeze contributia departamentului în satisfacerea clientilor si atingerea tintelor de venit propuse

A) OFERIREA DE INFORMATII TELEFONICE SI PRELUAREA DE COMENZI

· Sa ofere telefonic informatii despre companie în general si serviciile sale, oferind informatii si sfaturi cât mai complete si corecte tuturor clientilor existenti si potentiali.

Sa stabileasca si sa mentina o relatie excelenta în raport cu clientii oferind cel mai bun serviciu posibil, asigurand astfel loialitatea clientilor.

Sa contacteze periodic clientii din portofoliu in scopul obtinerii de solicitari si mentinerii unei relatii productive cu acestia.

Sa deruleze permanent activitate de urmarire a clientilor nou intrati in portofoliul CS – contactare saptamanala in vederea obtinerii de solicitari / comenzi.

Sa obtina detalii complete si corecte pentru solicitari & comenzi, pe care sa le înregistreze cu acuratete în aplicatia informatica existenta.

Sa trateze cu amabilitate si profesionalism cerintele si/sau reclamatiile clientilor, obtinând copii dupa documentele necesare si informatiile necesare pentru înaintarea lor managerului care poate solutiona problema; sa informeze clientii despre solutia problemei, astfel incat serviciile companiei sa fie mentinute la standardele impuse, iar pierderea de profit sa fie minima.

Sa dezvolte si sa mentina relatii pozitive de natura sa ii asigure cunoasterea necesitatilor clientului in vederea promovarii unei solutii optime.

Sa asigure suport activ si permanent colegilor cu responsabilitati de Field Sales – preluarea solicitarilor, raspuns catre client, transmiterea solicitarilor catre Operational, oferirea solutiei catre client.

B) URMARIRE EXPEDIERI

Sa ofere informatii telefonice pentru clientii care doresc sa urmareasca traseul expeditiilor, într-un mod cât mai prompt, eficient si amabil; sa anunte departamentului operational orice situatie deosebita primita din partea clientului, astfel încât sa se determine masurile ce se impun în cel mai scurt timp posibil.

Sa înregistreze solicitarile speciale/specifice (marfa ADR, mod ancorare, etc) ale clientilor si sa le comunice cu promptitudine si acuratete în cel mai scurt timp departamentului/ persoanei relevante pentru a se asigura respectarea cerintelor clientului.


CERINTE

Absolvent al Facultatii de Transporturi;
Experienta pe un post similar- minim 2 ani;
Persoana dinamica, cu orientare catre client, comunicativa si dispusa la efort sustinut;
Cunostinte Limba Engleza- nivel avansat;


BENEFICII OFERITE

Salariu NEGOCIABIL– in functie de experienta si potentialul candidatului

Program de lucru – L-V: 09:00 – 17:30

Necesar persoana dinamica, cu orientare catre client, comunicativa si dispusa la efort sustinut .


DESCRIEREA FIRMEI

www.activrecruitment.ro

Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.

Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!