AGENT COMERCIAL - SCUTERIST

RELAD PHARMA SRL

17-08-2008 | EXPIRA LA 23-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Sa distribuie cu scuterul, coletele de marfa rezultate in urma comenzilor preluate de catre echipa de vanzari;
- Sa faca receptia marfii la primire/predare;
- Sa participe la procesul de sortare si incarcare a coletelor de marfa conform zonei alocate;
- Sa incarce coletele cu marfa in mijlocul de transport asigurandu-le impotriva degradarilor prin ambalare, fixare, ancorare.


CERINTE

- Studii medii;
- Atestat prin care se certifica participarea la cursurile de legislatie rutiera;
- Persoana responsabila, organizata, cu excelente abilitati de comunicare si interrelationare;


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un mediu de lucru propice dezvoltarii profesionale, un salariu motivant si pune la dispozitie:

- Scuter, casca, echipament adecvat circulatiei cu scuterul;
- Telefon mobil cu buget valoric de convorbiri in interes de serviciu.


DESCRIEREA FIRMEI

RELAD este unul dintre liderii pietei romanesti de import si distributie de produse farmaceutice si parafarmaceutice. Astazi compania comercializeaza peste 6000 de produse catre 4000 de clienti (farmacii si spitale), situati pe intreg teritoriul Romaniei. RELAD are puncte de lucru in 16 din cele mai mari orase din tara, avand o echipa formata din peste 800 de profesionisti. Misiunea RELAD este sa contribuie permanent la imbunatatirea sistemului de sanatate national, printr-o inalta calitate (certificata cu standardul ISO 9001:2000) a distributiei si comercializarii produselor farmaceutice, in beneficiul pacientilor, al partenerilor si al sau, in egala masura.
Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, profesionista, dinamica si unita, sa iti construiesti o cariera intr-un domeniu de perspectiva, intr-o companie care iti ofera sansa de a te dezvolta profesional si personal, incearca-ti sansa! Te asteptam in echipa RELAD! Succes!

Puteti trimite un CV si o scrisoare de intentie si la resurse.umane@relad.ro sau fax. 021-317.51.30, mentionand pozitia pentru care aplicati.