AGENT COLECTARE PRIN TELEFON

Easy Asset Management IFN SA

29-01-2016 | EXPIRA LA 28-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Care vor fi responsabilitatile tare ?
* Initierea de apeluri catre clienti in vederea negocierii conditiilor de plata cu acestia;
* Preluarea apelurilor din partea clientilor, si solutionarea aspectelor semnalate de catre acestia;
* Furnizarea de informatii corecte clientilor si consecintele neachitarii datoriilor;
* Negocierea conditiilor de plata, depunerea celor mai bune eforturi in convingerea clientilor sa isi achite datoriile;
* Monitorizarea și gestiunea portofoliilor de creante alocate;
* Urmarirea acordurilor facute cu debitorii;
* Reprezentarea intereselor Companiei pe parcursul negocierilor cu clientii;
* Raportarea zilnică și/sau săptămânală, după caz.


CERINTE

Datorita dezvoltarii foarte rapide si dinamice a organizatiei noastre, in acest moment suntem in cautarea unor noi colegi pentru pozitia de AGENT COLECTARE PRIN TELEFON.

Ce cautam la tine ?
* Experiența de minim un an in colectarea debitelor la telefon;
* Studii superioare sau in curs;
* Cunoștințe operare PC: Word, Excel;
* Calitati excelente de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții;
* Foarte bune abilitati de negociere si persuasiune;
* Rezistență la stres și flexibilitate;
* Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală;
* Bună planificare și organizare;
* Atenție distributivă;
* Spirit de echipă;


BENEFICII OFERITE

Ce iti oferim?

* Oportunitati de promovare in cadrul unei companii aflata in proces de expansiune;
* Lucru dinamic intr-o echipa tanara de profesionisti;
* Mediu de lucru plăcut;
* Salariu fix si bonus de performanta, concursuri periodice;
* Bonusuri și traininguri anuale in functie de performanta;


DESCRIEREA FIRMEI

Easy Asset Management este o Institutie Financiara Nebancara fondata in anul 2005, iar in prezent este unul dintre liderii de piata in industria de micro-credite.

Easy Asset Management a dezvoltat cu succes business-ul sau in afara tarii si in 2009, a intrat pe piata din Ucraina sub denumirea de ICredit. In 2011, expansiunea a continuat cu deschiderea birourilor din Romania, urmand Polonia in anul 2013.

Misiunea ICredit este aceea de a construi relatii profesionale, de lunga durata, cu angajatii, clientii si partenerii sai - relatii bazate pe incredere, profesionalism si respect reciproc.

Datorita dezvoltarii foarte rapide si dinamice a organizatiei noastre, in acest moment suntem in cautarea unui nou angajat pentru pozitia Inspector Resurse Umane.