Agent colectare debite - departamentul Call Center

Asset Portfolio Servicing Romania

28-01-2015 | EXPIRA LA 27-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice sau juridice;
• Initierea/preluarea apelurilor clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia;
• Negocierea termenelor si conditiilor de plata;
• Gestionarea portofoliul de clienti alocat (monitorizarea promisiunilor de plata);
• Consilierea clientilor si informarea acestora in legatura cu aspectele specifice platilor;
• Aplicarea corecta a procedurilor de colectare;
• Asigurarea de feedback privind procesul de colectare in vederea imbunatatirii procedurilor de lucru;
• Raportarea si analizarea situatiei cazurilor alocate;
• Realizarea targeturilor alocate.


CERINTE

Esti dornic/a sa dobandesti experienta in cadrul unei organizatii multinationale ce activeaza in sectorul financiar-bancar?
Daca raspunsul este “da”, te invitam sa aplici pentru a face parte din echipa noastra.

Cerinte:
• Experienta in domeniul colectarii debitelor- constituie avantaj;
• Excelente calitati de comunicare, negociere, persuasiune;
• Capacitate analitica si atentie la detaliu;
• Capacitate de a lucra sub presiune;
• Spirit de echipa;
• Orientat catre realizarea obiectivelor;
• Studii superioare (finalizate sau in curs);
• Cunostinte operare PC.


BENEFICII OFERITE

Training intern;
• Oportunităţi reale de dezvoltare profesională;
• Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista, tanara, dinamica;
• Bonusuri in functie de performanta.


DESCRIEREA FIRMEI

Asset Portfolio Servicing Romania SRL este o companie specializata in recuperare debite, cu sediul central in Republica Ceha, avand deschise sucursale in 5 tari din Europa de SE: Cehia, Slovacia, Polonia, Serbia si Romania. Recrutam persoane proactive care sa faca parte din echipa APS Romania.