Job expirat
• Colectarea debitelor restante de la persoane fizice si juridice pentru clientii Creditexpress,
la standarde etice si profesionale inalte
• Gestionarea apelurilor de la si catre debitori, negocierea telefonica cu acestia a termenilor
si conditiilor de plata
• Primirea, inregistrarea si gestionarea solicitarilor si plangerilor din partea debitorilor
• Prelucrarea tuturor cazurilor cu seriozitate si acuratete, respectand standardele de calitate
• Oferirea de feedback continuu superiorilor privind orice problema aparuta in procesul de
colectare
• Experienta anterioara de lucru in Call Center sau Servicii Clientii reprezinta un avantaj
• Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, orientare catre rezultat
• Perseverenta, autocontrol, rabdare, capacitate de invatare rapida
• Abilitati bune de lucru cu calculatorul
• Disponibilitate de a lucra in ture
• Program de lucru: 6 ore/zi, in ture de la 8:00-14:00 / 14:00-20:00 sau 8h/zi 8-16/12-20 de luni pana vineri
• Sistem de salarizare si bonusare competitiv si atractiv
• Posibilitate de dezvoltare profesionala intr-o companie internationala in continua crestere
• Participare la programe de formare profesionala, in acord cu politica interna a companiei
• Conditii de lucru excelente
CREDITEXPRESS is a leading financial services group in in the CEE region, offering specialized debt collection services.