Agent Call Center - Outbound

ADVANCED GSM SOLUTIONS SRL

30-03-2016 | EXPIRA LA 29-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Stabilirea intalnirilor pentru agentii departamentului de vanzari directe:

• Identifica nevoile clientului
• Prezentarea si promovarea serviciilor companiei Telekom
• Atragerea de clienti noi pentru serviciile oferite
• Mentine baza date call center,introducand informatii
• Identificarea oportunitatilor noi de vanzare


CERINTE

• Bune abilitati de comunicare si interrelationare;
• Experienta anterioara in vanzari reprezinta un avantaj;
• Persoana organizata,
• Persoane cu experienta in call center (constituie un avantaj important)
• Persoane cu capacitatea de a se adapta la interlocutori de tipologii diferite
• Cunoștinte operare PC
• Orientare pe client


BENEFICII OFERITE

• Salariu fix + comision din leadurile finalizate


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem Partener Telekom in continua extindere ce in prezent are experienta si competenta de a oferi solutii complete de telecomunicatii, televiziune, solutii de securitate, IT si alte solutii potrivite fiecarui client in parte.