Agent call-center

Georgia Management

01-02-2012 | EXPIRA LA 02-03-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Mentine legatura cu clientii companiei deja existenti
- Raspunde prompt solicitarilor de servicii din portofoliul companiei
- Coordonarea telefonica/prin email a acestor activitati desfasurate in afara teritoriului Romaniei


CERINTE

- cunoasterea foarte buna a limbilor engleza si franceza
- cunoasterea limbilor spaniola si italiana reprezinta un avantaj
- la acest job pot aplica atat studenti cat si absolventi sau persoane cu mai multi ani de experienta profesionala


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial extrem de motivant
- expunere intr-un mediu de lucru multicultural


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o companie de consultanta in domeniul serviciilor de resurse umane, oferind clientilor nostri un suport de calitate pentru externalizarea anumitor servicii din aceasta arie de activitate. Scopul nostru este de a aduce un plus de valoare si eficienta prin serviciile oferite: selectie si recrutare, training, consultanta organizationala si servicii de administrare de personal si salarizare.