Agent Call Center

APT RESOURCES & SERVICES

06-01-2012 | EXPIRA LA 05-02-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preluarea cererilor de la client (preponderent prin intermediul call centeru-ului) si transmiterea de cotatii de pret conform procedurilor companiei;
Managementul vanzarilor catre client: rezervari bilete de avion low cost si GDS; Asistenta client (prin call center, online si sediul agentiei); Efectuarea de rapoarte catre managerul companiei
Beneficii: comision din vanzari, reduceri la produsele Vola.ro, premii contend in bani sau vacante din partea agentiei.


CERINTE

Studii: nu sunt necesare studii superioare, insa sunt preferabile persoane fara obligatii scolare
Experienta: in call center si vanzari reprezinta un avantaj
Cunostinte: in turism reprezinta un avantaj
Limbi straine: engleza la nivel mediu reprezinta un avantaj
Alte cerinte: responsabilitate, seriozitate, punctualitate, energie pozitiva, atitudine proactive, rezistenta la stres; dorinta de lucru intr-un mediu tanar; atitudine profesionista la telefon, zambet in voce, cunostinte de Microsoft Office reprezinta un avantaj;


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra imbina experienta, expertiza, managementul activ si cultura creativa. Asiguram clientilor nostri know-how-ul si cunoasterea pietei din Romania pentru a ajuta dezvoltarea unui proiect de succes. Forta companiei APT Resources & Services consta in insasi echipa si in devotamentul ei pentru a oferi de fiecare data cele mai bune performante. Domeniile noastre de specialitate se incadreaza in servicii profesionale de resurse umane, incluzand recrutare & selectie de personal si consiliere in cariera.