AGENT CALL CENTER

GMG MEDIA BOX S.A

27-02-2011 | EXPIRA LA 13-03-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ca agent, sarcina voastra va fi:
- Preluarea si efectuarea de apeluri incoming si outgoing intrun mod eficient si placut, gestionarea lor conform procedurilor specifice;
- Trimiterea de e-mail-uri si faxuri pentru InfoLine sau Customer Care services;


CERINTE

Callbridge cauta persoane tinere si motivate cu un nivel excelent de limba engleza.
Candidatul ideal:
- Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;
- Cunostinte avansate de limba engleza, vorbit, scris si citit;
- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi,
- Punctual
- Abilitatea de a folosi calculatorul, MS Office obligatoriu ;
- Auto-motivat si cu spirit de echipa;


BENEFICII OFERITE

- Pachet Salarial atractiv
- Bonusuri in functie de performanta
- Oportunitati de promovare
- Training-uri specializate si suport continuu pentru cresterea profesionala cu o echipa entuziasta de tineri profesionisti.
- Program flexibil
- Echipa tanara si dinamica


DESCRIEREA FIRMEI

Compania Callbridge si-a inceput activitatea in mai 2008, cu o echipa experimentata ce opereaza pe o infrastructura tehnologica de exceptie.
Callbridge este organizata ca o structura dinamica, flexibila,bazata pe un management orientat spre performanta.
Compania noastra raspunde eficient tuturor exigentelor din domeniu.
Misiunea noastra este sa furnizam servicii care exceleaza din punct de vedere operational, avand ca obiectiv permanent satisfacerea clientilor.
Pentru a duce la indeplinire aceasta misiune, echipa Callbridge impartaseste valori bazate pe:
– Orientare catre clienti
– Responsabilitate
– Lucru in echipa
– Integritate
– Perfectionarea continua

Amprenta seriozitatii se regaseste in toate activitatile noastre, in felul in care ne respectam clientii si partenerii dar si in activitatea fiecarui angajat.