Agent Call Center

Confidential

05-07-2016 | EXPIRA LA 04-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preocupare permanenta pentru dezvoltarea si promovarea serviciilor si a imaginii companiei;
- Atingerea obiectivelor de vanzari;
- Suport tehnic si informational clientilor;
- Furnizeaza informatii cu privire la serviciile si ofertele companiei;
- Dezvoltarea relatiilor de afaceri cu noii clienti dar si mentinerea relatiilor existente;
- Marirea portofoliului de clienti;
- Apeleaza clientii pentru a le prezenta oferte de loializare si pentru colectarea datelor privind gradul de satisfactie referitor la serviciile companiei;


CERINTE

- Limba engleza: nivel mediu/avansat;
- Bune abilitati de comunicare si putere de convingere;
- Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;
- Creativitate si inteligenta verbala;
- Abilităţi de gândire analitică, persoană organizată, metodică;
- Determinare;
- Multa energie si dinamism;
- Orientare catre profit;
- Abilităţi de comunicare, capacitate de relaţionare interumană;
- Atitudine pozitivă şi orientată către client;


BENEFICII OFERITE

- Salariu FIX 400 EURO
- Program de lucru : LUNI-VINERI - 9:00 -18:00;
- Contract individual de munca 8h/zi (perioada nedeterminata);
- Telefon de serviciu;
- Posibilitate de promovare;