Agent call center

UP Great Romania

24-05-2016 | EXPIRA LA 23-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- promovarea si vanzarea prin telefon a pachetelor de servicii ale companiei
- cresterea vanzarilor si a numarului de clienti
- contactarea potentialilor clienti
- negocierea si incheierea de contracte
- crearea si dezvoltarea portofoliului de clienti si a bazei de date in privinta acestora,
- derularea activitatii conform politicii companiei,
- utilizarea la maximum a oportunitatilor existente
- monitorizarea concurentei


CERINTE

- excelente abilitati de comunicare negociere, spirit persuasiv
- experienta pe un post similar reprezinta un avantaj (vanzare directa, asistenta la vanzare)
- realizarea obiectivelor de vanzari lunare
- capacitate de analiza si sinteza,
- cunostinte solide de PC (Word, Excel, PowerPoint)
- limba engleza - reprezinta un avantaj
- orientare spre client
- putere de convingere, tenacitate
- capacitate de a se integra rapid in echipa
- seriozitate si dorinta de afirmare
- persoana dinamica si optimista


BENEFICII OFERITE

- salariu competitiv corelat cu performantele personale
- mediu de lucru profesional
- bonus pentru indeplinirea targetului sau rezultate deosebite
- training si suport continuu
- sanse reale de promovare


DESCRIEREA FIRMEI

Compania intentioneaza sa creeze un mediu nou pentru traderii Forex, iar platforma pozitioneaza si dezvolva incontinuu compania ca un principal furnizor de servicii de tranzactionare.
Plecand de la viziunea companiei ne-am deprins stilul nostru de management, cultura organizationala, atitudinea fata de clienti si calitatea ceruta fiecarui membru al personalului, produs sau solutie - care fac parte din succesul companiei.