Agent call center

HUMANGEST GROUP

21-10-2015 | EXPIRA LA 20-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contactarea telefonica a potentialilor clienti in vederea vanzarii si promovarii produselor companiei;
- Acordarea de suport clientilor, oferind informatiile solicitate;
- Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarui client.


CERINTE

- Studii medii absolvite cu diploma de Bacalaureat;
- Experienta anterioara pe o pozitie simiara- constituie un avantaj;
- Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;
- Cunostinte MS Office - nivel mediu;
- Disponibilitate de lucru in doua schimburi.


BENEFICII OFERITE

- Transport asigurat pana la locatia companiei, in Otopeni, din punctele: P-ta Unirii, P-ta Victoriei, P-ta Presei libere;
- Salariu fix si tichete de masa, plata orelor suplimentare, bonusuri in functie de performanta, alte beneficii


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.