Agent call center

HUMANGEST GROUP

10-01-2014 | EXPIRA LA 09-02-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contactarea telefonica a potentialilor clienti in vederea vanzarii si promovarii produselor companiei;
- Deservirea cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client;
- Prospectarea pietei telephonic, pe plan local si national
- Recrutare, selectare si instruire, in fiecare localitate, a personalului interesat de colaborare, atat on line cat si telephonic;
- Identificarea potentialilor client si promovarea produselor companiei telefonic.;
- Dezvoltare a afacerii prin cresterea numarului de parteneri si clienti;
- Analizarea oportunitatilor si prezentarea ofertei companiei, contactarea potentialilor parteneri si clienti si urmarirea finalizarii vanzarilor.
- Gestionarea clintilor atrasi in portofoliu, prin buna consiliere, operativititate eficienta.


CERINTE

- Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;
- Punctualitate si multitasking;
- Cunostinte MS Office);
- Auto-motivat si cu spirit de echipa;
- Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj;
- Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj;


BENEFICII OFERITE

- un cadru excelent pentru dezvoltarea carierei tale profesionale;
- o atmosfera de lucru antrenanta, intr-o echipa tanara si dinamica dornica de performanta;
- training-uri si teambuilding-uri;
- posibilitatea de promovare in cadrul companiei.


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.