Agent back office

Pro Solutions Agency S.R.L.

12-05-2017 | EXPIRA LA 11-06-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

ASTEPTAM APLICATIILE DUMNEAVOASTRA DIRECT PE ADRESA DE E-MAIL cariera@prosolutionsagency.ro, MENTIONAND POSTUL DE CARE SUNTETI INTERESAT/ INTERESATA.

- Identifică nevoia clienţilor potenţiali, subliniază beneficiile produselor şi serviciilor, promovează serviciile clienților Utilizatorului.;
- Urmărește stadiul cererilor înregistrate și contactează clientul, atunci când e cazul, pentru a-i oferi informațiile necesare pentru semnarea contractului;
- Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea vânzării serviciilor clienților Utilizatorului către clienţi, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT.


CERINTE

- Studii medii. Studiile superioare reprezinta un avantaj;
- Bune cunostinte de operare PC - pachetul MS Office
- Cunoasterea regulilor gramaticii limbii romane.
- Excelente abilitati de comunicare si orientare catre client si rezultat;
- Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
- Capacitate de analiza si planificare;
- Capacitate de decizie si asumare a responsabilitatii pentru deciziile luate


BENEFICII OFERITE

Pachetul financiar include: training plătit, parte fixa motivantă si bonuri de masa.

Programul este fix/ flexibil, cu norma de lucru full time/ part time


DESCRIEREA FIRMEI

Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!

Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal

Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.

Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar

In situatia in care din diverse motive cum ar fi:

activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a

societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite

In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal

Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:

Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;