Administrator Resurse Umane

INTERAMERICAN ROMANIA INSURANCE COMPANY SA

14-11-2008 | EXPIRA LA 20-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura si mentine relatii cu angajatii la un standard calitativ inalt, ofera consultanta;
Participa in administrarea relatiei cu prestatorul de servicii de administrare personal si salarizare;
Raspunde in timp real tuturor cererilor angajatilor si asigura intocmirea corecta a dosarelor de personal;
Furnizeaza informatii necesare calcului salarial prestatorului de servicii: pontaje, date privind noile angajari, lichidarile, modificari salariale, prime de sanatate;
Furnizeaza in timp util situatiile sau rapoartele solicitate de catre departamentul contabilitate, sanatate si marketing;
Asigura relatia cu banca pentru alimentarea conturilor de card, emiterea de carduri noi si formulare pentru overdraft;
Asigura suport in administrarea procesului de management al performantei;
Creeaza si actualizeaza rapoartele aferente payroll-ului;
Ofera suport si pentru alte functii de resurse umane;


CERINTE

Cel putin 1 an de experienta relevanta;
Intelegerea politicilor de personal si a modalitatilor de aplicare a acestora in cadrul organizatiei;
Cunostinte foarte bune privind legislatia muncii, regulament de ordine interioara;
Cunostinte de salarizare;
Abilitati foarte bune de comunicare – asertivitate si claritate si de interrelationare;
Initiativa si proactivitate, caracter demn de incredere si dorinta de asumare de responsabilitati;
Abilitati de planificare, prioritizare si independenta decizionala;
Grad mare de confidentialitate;
Cunostinte de limba engleza;
Diploma inspector resurse umane.


DESCRIEREA FIRMEI

Interamerican, part of Eureko Group, is one of the leading insurance companies in Romania, offering a large variety of life, non-life insurance and Medisystem, the first integrated system of medical services. Interamerican’s mission is to assure that our clients get the best insurance programs through our team members’ professionalism.