Administrator produse si servicii depozitare

BRD - Groupe Societe Generale

12-12-2014 | EXPIRA LA 11-01-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Principalele responsabilităţi:

• Efectueaza operatiunile de back-office specifice in termenele stabilite
• Urmareste, verifica si interpreteaza corectitudinea operatiunilor specifice si semnaleaza posibilele erori
• Opereaza in sistemul informatic specific activitatii
• Realizeaza si transmite raportarile solicitate
• Transmite documente informative (scrisori, notificari) cand acestea sunt necesare
• Urmarirea riscurilor operationale, respectiv a celor care pot afecta atingerea obiectivelor stabilite
• Calculeaza si certifica valoarea zilnica a activului net pentru OPC, fonduri de pensii private si fonduri de pensii facultative ;
• Calculeaza saptamanal sau lunar valoarea activului net pentru SIF ;
• Tine evidenta investitorilor si a unitatilor de fond detinute de acestia, verifica legalitatea documentelor justificative aferente, corectitudinea calcularii si alocarii/anularii de unitati de fond ;
• Calculeaza si verifica pretul de emisiune/rascumparare cu care investitorii realizeaza tranzactiile cu unitati de fond
• evidenta comisioanelor pentru serviciile furnizate clientilor si urmareste incasarea lor la termenele si in conformitate cu notificarea transmisa de BRD ;
• realizarea si transmiterea raportarilor catre clienti si catre organismele vizate (ASF, Depozitarul Central/SIBEX, AAF, APAPR) ;
• verifica si interpreteaza conformitatea operatiunilor efectuate de clienti cu legislatia si reglementarile si normele in vigoare

La solicitarea scrisa a conducatorilor ierarhici, indeplineste ocazional si alte sarcini specifice activitatii entitatii in care isi desfasoara activitatea si care sunt prevazute de documentele normative ale Bancii, fara a i se schimba felul muncii.


CERINTE

• Cunoasterea legislatiei pietei de capital, legislatiei bancare specifice in vigoare
• Cunoasterea BRD si a functionarii sale
• Cunostinte de contabilitate
• Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala (engleza sau franceza)
• Cunostinte Microsoft Office ( Word, Excel,PowerPoint), baze de date, aplicatiile informatice specifice activitatilor desfasurate, alte softuri specifice activitatii bancare

Profilul candidatului:

• Abilitati privind capacitatea de analiza si sinteza,
 Dinamism, initiativa si proactivitate
 Adaptabilitate si disponibilitate ridicata de invatare;
 Precizie si responsabilitate in actiuni ;
 Organizare si planificare personala, orientare catre rezultate;
 Putere de munca, capacitate de lucru in conditii de stres;
 Spirit de echipa, fiind capabil si de actiune independenta;
 Analiza si evaluarea informatiilor, capacitatea de a gasi solutii optime;


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar
Tip de contract: Contract pe perioada nederminata
Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.