ADMINISTRATOR PERSONAL SI SALARIZARE

SC EURIAL INVEST SA

09-05-2008 | EXPIRA LA 08-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Intermediaza raporturile dintre companie si personal, din punct de vedere legal;
Participa la elaborarea Contractului colectiv de munca si a Regulamentului Intern;
Intocmeste contractele individuale de munca, actele aditionale, deciziile de incetare a contractelor de munca etc;
Asigura legatura companiei cu ITM;
Furnizeaza informatii persoanelor autorizate;
Furnizeaza diverse confirmari la cererea angajatilor (adeverinte, copie a contractului individual de munca, copie a cartii de munca);
Este responsabil pentru actualizarea fiselor de post, a organigramei si a statului de functiuni;
Deruleaza programele de compensare si beneficii incluzand asigurari medicale, dentare si alte programe din cadrul politicii de motivare;
Este responsabil pentru calcularea corecta a salariilor, deducerilor, beneficiilor sociale, contributiilor privind asigurarile sociale si de sanatate si pentru plata taxelor conform termenelor legale; depune statele de salarii la Camera de Munca;
Este responsabil pentru plata lunara a salariilor si pentru furnizarea statului individual al salariatiilor;
Este responsabil pentru centralizarea datelor complete ale angajatilor, necesare pentru calculul corect al salariilor si al contributiilor;
Este responsabil pentru controlul corectitudinii datelor privind prezenta angajatilor
Participa la survey-uri de salarizare;
Pregateste fisele fiscale anuale ale angajatilor, fiind responsabil pentru completarea corecta si in termenul legal al acestora;
Inregistreaza/ retrage angajatii cu asigurari sociale oferite de companie, prelucreaza cererile de pensionare, somaj, executa procedurile de pensionare, somaj, calculeaza si plateste alocatiile catre familii atunci cand este cazul, furnizeaza diverse confirmari la cererea angajatilor (adeverinte de salariu, adeverinte privind plata asigurarilor etc);
Monitorizeaza permanent schimbarile de legislatie referitoare la plata salariilor;
Responsabil direct privind corectitudinea documentelor emise, a dosarelor de personal, si a altor documente specifice postului.


CERINTE

Studii universitare (studiile in domeniul psihologiei, sociologiei, reprezinta un avantaj), cel putin 3 ani experienta in resurse umane (salarizare, derulare relatii de munca);
Atestat Inspector Resurse Umane;
Cunostinte extinse de legislatia muncii, legislatia privind plata salariilor, fiscalitate;
Abilitati interpersonale (influentare, comunicare) care sa-i permita sa interactioneze cu oameni aflati la diferite nivele;
Abilitatea de a organiza si a prioritiza activitatile profesionale;
Abilitati de coordonare;
Lucreaza independent, cu supervizare la nivel redus;
Informare premanenta (capacitate de invatare continua), curiozitate;
Spirit de echipa;
Cunostinte extinse privind toate functiunile afacerii si interactiunea lor;
Fluenta in exprimarea in limba franceza sau engleza (reprezinta un avantaj);
Cunostinte de operare pe calculator;
Permis de conducere categ. B.


DESCRIEREA FIRMEI

Esti o persoana dinamica si ambitioasa?

Cauti noi oportunitati pentru cariera ta?

EURIAL INVEST va ofera acces la evolutie profesionala, sansa de a avansa, pachete de beneficii interesante si o atmosfera de lucru stimulanta.

Va asteptam sa va alaturati unei echipe de profesionisti, tanara si dinamica!