Administrator de sistem - Remote Support Engineer

HyperCubic IT Outsourcing

15-04-2014 | EXPIRA LA 15-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitatile curente presupun administrarea retelelor informatice pentru clientii companiei, atat prin actiuni preventive cat si reactive precum si documentarea actiunilor efectuate.

Se ocupa de preluarea task-urilor de nivel 2 si 3 in cadrul sistemului de ticketing;

Administrarea infrastructurii IT pentru clientii nostrii (statii de lucru, servere Linux si Windows, echipamente de retea, aplicatii)

Experienta in administrarea sistemelor bazate pe linux CentOS (sau alte distributii):
- Implementare, configurare si optimizare servicii: Samba,Proxy, etc
- Implementare/verificare/intretinere politica de back-up
- Mentenanta la nivel de sistem de operare (analiza loguri, configurare servicii noi etc.)
- Cunostiinte baze de date Mysql, Postgresql (backup/restaurare, configurare)
- Cunostinte sisteme de monitorizare cu Nagios, Zabbix
- Tehnologii web hosting configurare, tunning
- Management masini virtuale Linux sub VMware ESXi, NFS backup
- Cunostinte networking TCP/IP, configurare router si switch-uri cu management
- Configurare si diagnosticare servicii de email, Postfix, Sendmail
- Instalare, configurare si administrare Servere Windows 2003/2008 (Microsoft Exchange, Active Directory - DNS, DHCP, SQL) - nivel mediu
- Administrare Servere Windows 2003/2008 - AD si Exchange
- Administrare servicii AD/Group Policy Management/DNS/DHCP/Apache IIS/PrintServer/Sharepoint Services/WSUS;
- Administrare solutii business Anti-Virus;
- Administrare echipamente intermediare de retea (imprimante retea, Puncte de Acces WiFi, echipamente NAS, UPS);
- Experienta minima in administrarea unei infrastructuri VPN site-to-site si on-demand (experienta extinsa constituie un avantaj);
- Suport tehnic preponderent remote
- Experienta minima in realizarea automatizarilor de backup prin utilizarea script-urilor implicite de sistem (bat,cmd,vbs);
- Instalare si configurare retele si echipamente periferice
- Familiarizat cu solutii de monitorizare (Nagios, Cacti, Zabbix)


CERINTE

Preferabil absolvent al unei facultati cu profil tehnic – preferabil Politehnica
Experienţă în servicii IT;
Experienta in Suport IT remote
Profesionalism si promptitudine in comunicarea cu clientii
Spirit de echipa si implicare, punctualitate si flexibilitate
Cunostinte avansate in oferirea de suport tehnic pentru sisteme de operare Linux.
Cunostinte bune in utilizarea sistemelor de operare de tip server (Linux si Windows 2003/2008)
Cunostinte medii echipamente de transfer date si Comunicatii;
Limba engleza - nivel mediu obligatoriu
Disponibilitate pentru desfasurarea activitatii in Bucuresti si pentru activitate de teren (ocazional)
Abilitatile de comunicare cu restul echipei precum si cu clientii.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv + bonusuri in functie de performanta
Traininguri de pregatire si perfectionare profesionala
Oportunitati de dezvoltare a carieriei
Performante apreciate si recompensate
Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si bine pregatita din punct de vedere tehnic.
Laptop si telefon de servici


DESCRIEREA FIRMEI

HyperCubic IT Outsourcing este una din cele mai dinamice companii din piata de IT. Oferim suport tehnic catre firme mici si mijlocii, care doresc sa externalizeze departamentul IT. In cadrul companiei noastre sunt apreciate performanta, implicarea, proactivitatea, dar mai ales valorile umane. Oamenii reprezinta cel mai important atu al companiei. Pentru mai multe detalii vizitati www.hypercubic.ro