Administrator Contracte BRD Pensii

BRD - Groupe Societe Generale

17-08-2015 | EXPIRA LA 16-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

 Asigura, in functie de prioritati, gestiunea operatiunilor actelor de aderare de pensii private si facultative ce i-au fost incredintate, in functie de urgenta si importanta lor si se asigura ca gestionarea tuturor operatiunilor este efectuata corect din toate punctele de vedere.
 Inregistreaza toata corespondenta primita si trimisa
 Tratarea solicitarilor clientilor
 Tratarea in sistemul informatic a actelor de aderare de pensii private obligatorii si facultative
 Scanarea si arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor cu privire la managementul actelor de aderare de pensii private
 Corespondenta cu clientii
 Raportari catre autoritati, terti si catre departamentele interne ale companiei
 Testarea sistemelor informatice
 Elaboreaza / actualizeaza proceduri
 Scrisori catre clienti
 Administreaza activitatea de despagubiri / transfer privind participantilor la fondurile de pensii.
 Managementul si reconcilierea contributiilor pentru pensiile private facultative
 Managementul reclamatiilor aferente activitatii desfasurate in cadrul Serviciului Administrarea Actelor Individuale de Aderare
 Propune solutii de eficientizare a activitatii derulate
 Training pentru persoanele nou venite in cadrul Serviciului Administrarea Actelor Individuale de Aderare
 Asista si sprijina ceilalti membri ai Departamentului Operatiuni, daca este cazul.
 Alte atribuţii conform prevederilor legislaţiei principale şi secundare în vigoare


CERINTE

• Studii superioare finalizate
• Minim 3 ani experienta in administrarea actelor de aderare privind fondurile de pensii private obligatorii si facultative
• Postul necesita bune cunostinte in administrarea actelor individuale de aderare: despagubiri, transfer, alocare contributii, raportari catre ASF
• Cunostinte PC: MS Office Applications (Word, Excel, PowePoint)
• Limbi straine – engleza/franceza (cel putin nivel mediu: scris, vorbit, inteles)


Profilul candidatului:

• Calitati excelente de comunicare
• Buna adaptabilitate si capacitate de reactie rapida la solicitari
• Foarte bune capacitati de relationare si pro activitate
• Analiza si interpretarea datelor /evaluarea informatiilor
• Atentie la detalii
• Autonomie si initiative
• Spirit de echipa
• Orientare spre rezultate si client


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist
Tip de contract: Contract pe perioada nederminata

Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.