Job expirat
Asigura, in functie de prioritati, gestiunea operatiunilor actelor de aderare de pensii private si facultative ce i-au fost incredintate, in functie de urgenta si importanta lor si se asigura ca gestionarea tuturor operatiunilor este efectuata corect din toate punctele de vedere.
Inregistreaza toata corespondenta primita si trimisa
Tratarea solicitarilor clientilor
Tratarea in sistemul informatic a actelor de aderare de pensii private obligatorii si facultative
Scanarea si arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor cu privire la managementul actelor de aderare de pensii private
Corespondenta cu clientii
Raportari catre autoritati, terti si catre departamentele interne ale companiei
Testarea sistemelor informatice
Elaboreaza / actualizeaza proceduri
Scrisori catre clienti
Administreaza activitatea de despagubiri / transfer privind participantilor la fondurile de pensii.
Managementul si reconcilierea contributiilor pentru pensiile private facultative
Managementul reclamatiilor aferente activitatii desfasurate in cadrul Serviciului Administrarea Actelor Individuale de Aderare
Propune solutii de eficientizare a activitatii derulate
Training pentru persoanele nou venite in cadrul Serviciului Administrarea Actelor Individuale de Aderare
Asista si sprijina ceilalti membri ai Departamentului Operatiuni, daca este cazul.
Alte atribuţii conform prevederilor legislaţiei principale şi secundare în vigoare
• Studii superioare finalizate
• Minim 3 ani experienta in administrarea actelor de aderare privind fondurile de pensii private obligatorii si facultative
• Postul necesita bune cunostinte in administrarea actelor individuale de aderare: despagubiri, transfer, alocare contributii, raportari catre ASF
• Cunostinte PC: MS Office Applications (Word, Excel, PowePoint)
• Limbi straine – engleza/franceza (cel putin nivel mediu: scris, vorbit, inteles)
Profilul candidatului:
• Calitati excelente de comunicare
• Buna adaptabilitate si capacitate de reactie rapida la solicitari
• Foarte bune capacitati de relationare si pro activitate
• Analiza si interpretarea datelor /evaluarea informatiilor
• Atentie la detalii
• Autonomie si initiative
• Spirit de echipa
• Orientare spre rezultate si client
Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist
Tip de contract: Contract pe perioada nederminata
Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.
Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.